422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opdatering af tidl tråd/Padborg Park Opdatering af tidl tråd/Padborg Park

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=27487

Hej,

med henvisning til ovennævnte link, skulle vi gerne kunne samle nogle flere til noget fælles race på Padborg Park.
Hvis man er hooked på at køre på bane, så gå ind i linket og tilmeld Jer på tråden .

God weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af tidl tråd/Padborg Park
  • #1   8. jan 2007 Når du skriver 750 pr. mand - kan man ikke lige så godt melde sig til Padborgs normale arrgement - det er jo også 750,- og så er der Instruktør på. Det har den betydning at så er det ikke længer ræs men et køre tekniks kursus, og så dækker forsikringen smiley

Jeg er selvf på uanset smiley

• #2   8. jan 2007 Det er korrekt, at det sidste år kostede kr. 750,- på deres egen arrangement
    Jeg ved ikke, om de kører med samme priser i år ?!?
    For min skyld kunne vi sagtens melde os til, når Padborg selv afholder et arrangement - for mig handler det bare om at komme på bane smiley

Forsikring vil jeg ikke udtale mig om, den dækker på alle klasser til deres banaarrangement, da der er stor forskel på hurtig og langsom klasse.
    Men du kan jo prøve at dyrke dine personlige forsikrings vilkår og se om du er dækket ind.
    Jeg ved, at min egen ulykke forsikring IKKE dækker og jeg har derfor tegnet en decideret ulykkeforsikring via Tryg, som også dækker mig, når jeg er på bane uanset om det er "køreteknisk" eller race.

• #3   10. jan 2007 Jeg har kun ansvar - så det er smask til egen røv hvis jeg vælter - Men hvad hedder det tillæg du har fået? Og hvad er prisen for sådan et

• #4   10. jan 2007 Det er bare en alm ulykke...

500.000 ca kr. 1950,-
    1.000.000 ca kr. 3900,-

Kommentér på:
Opdatering af tidl tråd/Padborg Park

Annonce