1.439 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Mc mod Mobning Mc mod Mobning
Jeg har tidligere hørt om Mc mod Mobning i nyheder rundt omkring, og nu hvor jeg får mit mc-kort om lidt, vil jeg gerne deltage, når der kommer en tur i nærheden af hvor jeg bor.
Men da jeg aldrig har været til noget lignende før, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvordan det foregår, og hvad jeres oplevelser har været?
0 synes godt om
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 643
Her kan du finde kommende aktiviteter i gruppen.
Jeg var med til de første to træf, Nakskov og Otterup. Sidstnævnte var absolut det bedste og hyggeligste. Fantastisk vejr og ret godt planlagt.
Det første var forvirrende og knapt så godt planlagt, folk splittede hurtigt op, måske på grund af regnvejr..
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 296
Men hvordan foregår det?
Samles man bare et sted, og kører rundt eller hvordan? Finder man mobberene og tæver dem?
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 643
Tror de fleste gange har været med samlingssted og fælles kørsel til mobbeofrets hjem, så en gang kaffe og kage.
Efterfølgende er der fællestur en times tid eller 1½. De gange jeg har været med har man holdt pause på det lokale torv og sluttet af hos mobbeofrets familie
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 553
Man mødes forskellige steder i landet , for til sidst at samles alle et sted og køre forbi ham/hende det gælder.
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 553
feb 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 106
I kan også finde mere information på Facebook, ved at søge efter mc mod mobning.
Hejsa.
Hvor er det fedt når nyhederne breder sig.
Jeg er formand i foreningen MC Mod Mobning, og det er rigtigt som Morten skriver, at begivenhederne kan variere en smule, men som medlem kan man følge det på begivenheden i gruppen.
Vi plejer at gøre det at vi mødes på adressen hvor barnet bor - nogle gange er der kaffe og brød der, eller andet som familien synes vi skal have tilbudt
Turen rundt med barnet ender som regel altid et centralt sted, så vi derved kan gøre opmærksom på at vi er der, og hvorfor, så vi kan få det lokale samfund til at adressere problemet.
På den måde hjælper vi også barnet efter vi er kørt igen.
Nogle gange har vi været så heldige at vi også får underholdning til vores kaffe.
Efter turen sætter vi en kontaktperson på familien/barnet, hvis opgave er at holde kontakt så vi kan få en status på hvordan det går.
I år har vi for første gang arrangeret en landsdækkende Parade mod mobning, som også køres i de andre
nordiske lande.
I Danmark kører vi i kæmpe kolonner fra Ålborg, Esbjerg, Padborg og Hvidovre og så mødes de 4 kolonner under broen i Middelfart hvor der er arrangeret en koncert med diverse kunstnere - Her er også mulighed for at købe noget at spise. Det løber af stablen d. 22. maj.
Jeg håber da vi ses
Mange hilsner.
Susanne Friis Eilersen, MC Mod Mobning.
Skriv en besked ...
jun 2014
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 132
Vi bakker 100% Susanne op i hendes arbejde for foreningen, turene køres for en rigtig god sag!
Så det er bare ud på de 2 hjul og mød os andre!
Vi kører selv med fra Hvidovre den 22. Maj til Middelfart i den Nordiske Parade
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
https://www.facebook.com/photo.php?v=556799264498550
https://www.facebook.com/photo.php?v=556801787831631
Har prøvet at få den til at vende rigtig, men den vil sku ikke som jeg vil
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 296
Virkelig godt initiativ af Susanne, det må betyde enormt meget for børnene, at de får noget positiv opmærksomhed!
Mc mod Mobning