{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.031 visninger | Oprettet:

MC udstillingen i Roskilde - Thoughts. {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der var ret skuffet over dette arrangement her i weekenden?

100 kr. i entre, og så er det hele overstået på lige omkring 70 min. i roligt tempo.

Jeg havde forventet det ville være LANGT større. Jeg har ikke noget imod at betale, men 100 kr. for sådan en slap omgang er dælme strengt.

Men de må da have fået tjent godt ind, der var dælme mange mennesker lørdag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC udstillingen i Roskilde - Thoughts.
  • #1   29. feb 2016 Syntes det var okey. Men en hal eller 2til evt med brugte maskiner og outlet kunne være en idé til næste gang.

Nogle.Der kan huske hvem der solgte den skovmand mc jakke?

• #2   29. feb 2016 Synes det var fint smiley aprilia manglede bare og selvfølgelig flere modeller af dvs mærker smiley

Det er fedt at de kommer og viser frem. Så man kan prøve dvs modeller og mærker.

Der var albueplads i forhold til Århus smiley

• #3   29. feb 2016 Der var da en RSV4 de svære kunne man ikke spotte strandens folk ville gerne havde hørt den startet.

• #4   29. feb 2016 Ja i know og en tuono. Men ikke mere end de 2

• #5   29. feb 2016 Alt i alt synes jeg det var OK. 100,- er vist i den lave ende i forhold til andre messer.

• Nicolai S
    Nicolai S Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #6   29. feb 2016 jeg synes også det var en fin udstilling.

• #8   29. feb 2016 Kim o
    Kostede 120 i herning som var større. Men jo 100kr var okey. Havde dog håbet på mere.

• #9   29. feb 2016 Godt at høre der er nogen der er tilfredse og det bare er mig der havde forventet andet.

Jeg var/er til gengæld imponeret over Yamaha's priser for deres cykler, det virker til man får meget for pengene. en MT09 eller XSR700 havde jeg intet mod at eje.

• #11   29. feb 2016 #10
    Hvor kan man finde sådanne messer?
    Kunne da være sjovt at starte bilen og køre af sted med vennerne. Næste fang og Hamborg er jo ikke mange timer væk fra Vestsjælland.

Er "ny" i MC verdenen så
    Messer i Sverige og Tyskland kunne da være sjovt...

Var der salg af produkter. Tøj osv eller bare fremvisning ?

• #12   29. feb 2016 Jeg synes egentlig at det var okay. Havde ikke forventet noget kæmpe stort nu hvor de lige skal finde ud af om der overhovedet er et marked her på Sjælland til sådan nogle events. Tror at det bliver større næste gang.

Jeg savnede dog virkelig meget en stand med custom cykler. Både med professionelle og amatør-byggere der kunne vise sine ting frem. Stort set alle bygger jo om i dag i større eller mindre grad, så det er underligt at der ikke var det.

• #13   29. feb 2016 #12 -> Der var en stand der havde en gammel CX500 stående under ombygning. Den så dog ret tarvelig ud.

Men ja, Wrenchmonkees kunne da passende have haft en stand.

• #15   29. feb 2016 jeg var også skuffet.
    havde håbet på langt større udvalg af tøj og tilbehør - og på gode tilbud.
    jeg synes ikke der var nogle gode tilbud og jeg var på jagt efter noget nyt udstyr.
    hvis så messen havde været om sommeren så der var gået lidt træf i den havde jeg været godt tilfreds.
    men fuldstændig enig i, at der skulle have været en hal mere.:)

• #16   29. feb 2016 Mener det var ret ok. Var både i Herning og Roskilde og der var mere forskellig i Roskilde og det var billigere. I Herning var 75% af pladsen jo ligegyldige biler.

• #17   29. feb 2016 #16
    Kunne meget godt lide Herning havde motorsport med også
    Bilerne var ok men havde været fint hvis Jensen Eks. Havde en stand med en løudvalg SF brugte maskiner så man kunne sammenligne prisen og se på flere cykler end de nyeste (som ofte ligner nogle misforstre)

Vi jokede med at Yamaha og Kawasaki havde en intern konkurrence om hvem der kunne lave den grimmeste MC der kunne køre stærkest. (h2r og r1 et eller andet)

• #19   29. feb 2016 Der kommer noget Forever2wheels senere på året. Er der nogen der har erfaringer med det?

• #20   29. feb 2016 Jeg synes at udstillingen var helt ok, og antallet af besøgende må da give anledning til at lave en større udstilling næste år. Jeg fandt det jeg primært kom efter; tøj, hjelm og dæk. Kun Honda og Kawasaki skuffede med et lille udvalg...

• #21   29. feb 2016 Det samme jammer fra brugere på mcg HVER gang der er udstilling....

I får ikke mere i Danmark så fat det dog smiley smiley

• #23   29. feb 2016 Hvis jeg alligevel skal til udlandet og se MC'ere, så tager jeg sgu en tur til Sturgis i stedet smiley Der var 739,000 registrede besøgende sidste år. Det varer en uge og man finder nok ikke andre steder på planeten hvor der er så mange forhandlere, bikers og custom cykler samlet på ét sted smiley Regner med at skulle afsted i 2017, da jeg desværre ikke har mulighed i år smiley

• #24   29. feb 2016 Jeg synes det sjovt at se udstillinger, den har var OK god men ikke den største. Det længe siden jeg sidst har været til en... Jeg fik talt med nogle folk og fik en masse godt med hjem, så derfor er jeg godt tilfreds - men nej, det var ikke en stor udstilling. Man skal nok ikke forvente mere efter de nedgangstider der har været... vi er forhåbentlig på vej opad igen nu

• #25   29. feb 2016 Men man må sige det er fedt, Jensens fra jydeland kommer helt til Sjælland og med en masse mc'er.

Store og flotte udstiller fra BMW, HD, Yamaha, ktm, suzuki og ducati/mv agusta ( synes det var den flotteste )

• #26   29. feb 2016 #10 - Ketil
    http://www.mctc.dk/?id=2122
    smiley

• #27   29. feb 2016 Flex ang. Forever2weels så er det meget HD og meget henvendt til folk der går og bygger lidt selv. Jeg syntes det er godt !

• #28   29. feb 2016 Ja okay. HD delen er jeg så lidt ligeglad med. Men det giver jo meget god mening, da det oftere er dem der er fokus på når der ombygges smiley Det kunne være at jeg skulle slået smut forbi der næste gang det er der så smiley

• #29   29. feb 2016 Jeg var glad for udstillingen, læste et sted at prisen var sat så højt fordi det er 3x så dyrt at leje plads på sjælland som i jylland.

• #30   29. feb 2016 Hvis man går med en lille custom bygger i maven så er det et af stederne at kigge ind ...

Hov det er her d. 19

• #31   29. feb 2016 Michael R: Min drøm om custom hoppede vist fra lille til stor sidst jeg købte cykel smiley

• #32   29. feb 2016 He he ja man kan altid finde på noget.......

• #33   29. feb 2016 Det sikkert rigtigt en 1 værelses ejerlejlighed i Roskilde koster nemt 1.000.000,- i Jylland kan man nærmest få et slot.

Men dyreskuepladsen må da være intrasseret i at få en del arrangementer op og køre og lave penge frem for at skrue prisen op og kun havde 5-6 stykker.

• #34   29. feb 2016 Jeg var også skuffet. Alt for lidt udstyr/tilbehør. Virkede på mig som en udstilling der henvendte sig mere til dem uden mc, end dem med.

• #35   29. feb 2016 Var ikke i Roskilde men kun i Herning og der var der ikke en skid udstyr. Det er vist den samme udstilling der er flyttet. Øv og ja nok mest en hr og fru danmark udstilling.

• #36   2. mar 2016 Hej. Jeg synes også det var dybt skuffende. Var der om søndagen i godt 40 min. Måtte man overhovedet sidde på mc'erne? Der var intet salg fra boderne hvilket også trækker meget ned.
    Har været på messe i birningham og i Göteborg, laaangt federe messer.
    Men de fik da vist at der er interesse for en messe på sjælland også. Er den dobbelt så stor næste år, så er den de 100 kr værd. Der var godt nok crowded den søndag.

• #37   2. mar 2016 Hvis i ikke prøvede siddet mc'erne forstår jeg da godt i kun kan gøre det på 40 min smiley jeg skulle ha noget for mine penge så jeg prøvedesidet da vildt mange. Blev overrasket over hvor godt man sad på en super duke 1290'er
    Ja man måtte prøveside ved alle de boder jeg var i.

• #38   2. mar 2016 Jeg syntes det var ok. Dog var Steven fra Stevens MC alt alt alt for fedtet med at starte sin H2 op! Han var ikke til at stikke i. Begrundelsen var at der så ikke var mere strøm på til sidst. Dum undskyldning.
    Savnede noget mere larm og duft af motor.
    Desuden kunne der ha været mulighed for at prøve et par cykler udenfor på asfalten. Ville gerne ha prøvet en Zero.

Flotteste MC på udstillingen syntes jeg var Ducati 1299 Panigale. Den bike får det stadig til at kildre i bukserne smiley

• #39   4. mar 2016 Mig og en kammerat tog også turen til Hamburg. Vi lavede en weekend ud af det. Super fed messe! Der var virkelig noget for en hver smag, og de store producenter havde ALLE deres modeller med. Vi gav 125 kr. pr. mand for en en-dags-billet, og vi brugte en hel dag i hallerne.

I Hamburg er der masser af billige men gode hoteller, og masser af lækker og billig mad, fra hele verden. Og så er en tur i Reeperbahn en selvfølge.

Men det kan klart anbefales, vi gav 1400 kr, for et 3-stjernet dobbeltværelse for to overnatninger, inkl. morgenmad begge dage, og det var et rigtig fint hotel.

Kommentér på:
MC udstillingen i Roskilde - Thoughts.

Annonce