{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

mc-sydsjælland/opstart af klub {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen .
vi har opstartet en ny klub på sydsjælland næmere bestemt i rønnede v næstved .
klubbens navn er MC-SYDSJÆLLAND og der bliver knoklet for at få en hjemmeside op at stå .
domanet ER købt og siden findes men der mangler en del endnu .
vi har plads til 20 medlemmer og til 20 passive medlemmer .
der er lige nu 1 plads tilbage som fuldt medlem til en pris af 1200 kr for første år og de efterfølgene år 700 pr år .diff mellem 1200 og 700 altså 500 kr er et indskud og skulle et medlem så vælge at forlade os vil indskud blive tilbagebetalt til pågældende medlem når nyt medlem tiltræder .
på den passive medlemsliste har vi lige nu 6 stk så der har vi plads til 14 mere på listen .
de passive medlemmer slipper med 500 pr år og betaler ikke indskud .
de har så heller ikke ”adgang” til klubbens facaliteter på samme vilkår som de faste medlemmer .
vedtægter og bestyrelse ER lavet og vi afventer kun at jul og nytår glider forbi så vi kan komme i gang med opbygning af lokaler .
lokalerne ligger hos mig og består af omkring 200-250 kwm (tidligere staldbygning ) siden har tidligere ejer (som døde) brugt det til opbevaring af mærkelige maskiner .og disse maskiner står der endnu så der er en del der skal ud inden vi kan komme rigtig i gang .
lidt billeder kan ses her
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=325

du kan læse MEGET mere om selve opstarten her. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=25343
og skulle der alligevel være noget du er i tvivl om så skriv enten i tråden eller til mig på min profil .

god jul og godt nytår til alle
mvh chris

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc-sydsjælland/opstart af klub
Kommentér på:
mc-sydsjælland/opstart af klub

Annonce