1.819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hvor går turen hen....? Hvor går turen hen....?

Jeg bruger vintertiden på at lade mig inspirere til den årlige mc-tur ud af kongeriget.
Hvor tager man hen for at opleve noget særligt, gastronomisk, lidt til øjet, smukke slotte, middelalderbyer, vandfald and so on...?

Har været meget i norge og sverige, tyskland, belgien, italien er også besøgt men det må gerne være inden for ca 1200km rækkevidde. Sving og deslige interessere mig ikke ditto siger racerbaner mig heller ikke noget smiley

Hvad kan anbefales..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor går turen hen....?
  • #1   26. dec 2015 ...et smut forbi lauses grill er aldrig helt dumt

• #2   26. dec 2015 Tinas pølser står også på listen
    Ligesom bageren i saltum der laver 5kg romkugler....men jeg skulle gerne ud af landet også....pt læner jeg mig op ad belgien, mest pga øllet.

• #4   26. dec 2015 Ja både grillen ved torvet og emils chokolade men det har jeg jo prøvet smiley

• #6   26. dec 2015 Jeg kører med Henrik Tang til kaliningrad i uge 29. har været i de andre landre rundt om, så der skal lige sættes et flueben der også smiley

• #7   26. dec 2015 Norge/Sverige?

• #8   27. dec 2015 Jeg savner tit nogle at køre med hvor det bare er en hygge tur og hvor selve turen er en oplevelse i sig selv og ikke bare skal overståes. Jeg elsker Tyskland. Synes det er et rart land at være i og elsker at komme ud i krogene af Tyskland. Da jeg tit kører alene skal jeg også helst kunne magte situationen hvis der skulle ske noget uforudset. Så det gør ikke noget at det ikke er så langt væk. Så mine ønsker/planer for mine ture i 2016 er Plön og søerne og slottet deromkring og/eller længere østover til Meklenburgske Schweiz og Müritz nationalpark. Jeg tror det er vildt smukke landskaber som jeg gerne vil se.

• #9   27. dec 2015 ligger du og køre de ture der alene Pernille?:)

• #10   27. dec 2015 Schweiz er flot, jeg kørte gennem Schweiz og lichtenstein på vej til Italien for nogle år siden.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
    #11   27. dec 2015 Jeg kan anbefale det SØ - lige tyskland og det nordligeTjekkiet. Husk det fantastiske mc- museum " Augustusburg" tæt ved Zscopau.Hvis du lyster at køre lidt længere, kan du opleve en masse smuk natur og byer i det nordlige Rumænien, også kaldet Transylvanien.Her kan du evnt. køre sammen med andre ligesindede i
    JS rejser.
    God Vind.

• #12   27. dec 2015 Dean R jeg har ikke kørt helt så langt alene før. Har haft en god tur til Sydtyskland med en stor gruppe. Det var en god tur. Måske kører jeg afsted selv en dag.

• #14   27. dec 2015 Okay tænkte os det var da frisk af en tøs lige og tage sådan en tur alene

• #15   27. dec 2015 Jeg plejer at tage en uges tid +/- alt afhængig af destinationen.

vi har været til norge i 3-4 dage og italien tog 8-9 dage (kunne godt have brugt 2 dage mere)

hvor mange km pr dag vi kører er forskelligt, mit personlige max har været 1100 men der så jeg ikke en dyt andet end motorvej, 4-500km pr dag er rigeligt.

• #17   27. dec 2015 Prag kunne også være et mål, har tit luret på Teknisk museum smiley

• #18   27. dec 2015 Jeg lurer også på noget med ned gennem Harzen og så bare se hvor man ender!
    Har også Margueritruten som en plan !! Er for dårlig at have set mere af USA end sit eget land tænker jeg sommetider !

• #19   27. dec 2015 Jeg tager også en mindre tur rundt i kongeriget, for at få sat nogle krydser der også smiley Lige nu læner jeg mig lidt op ad en tur til Nordfrankrig/belgien, måske lige knipse et billede af Transalpen foran Eiffeltårnet og så ellers se hvor meget vin og øl jeg kan smugle hjem i de store sidetasker smiley

• #21   27. dec 2015 Tja. Jeg har sgu altid Godt kunne tænke mig en tur gennem det syd franske

• #22   28. dec 2015 Min kæreste og mig overvejer Touring Nyts tilbud om en uge i Østrig (Salzburg) med næsten hel-pension og gratis adgang i nærliggende badeland til 2300kr per hovede.
    Det er kør-selv, og så står den ellers på lange gåture i alperne smiley

Ellers er Island for mig en drømmedestination, men Italien, Grækenland og lignende trækker også.

• #23   28. dec 2015 jeg var i harzen/østrig/nord italien i sommers, østrig var lige op ad bjergkæden, godt nok flot og smukt <3, kan kun anbefale dig det smiley , bikers point er et must

• Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 28
    #24   30. dec 2015 Turen går altid igennem fingerspidserne, helt ned til det altid friske gummi og videre til asfalten. Sving, sving, småveje, flere sving, fuld fokus, sving, racerbane med masser af sving, længere nedlægning, bjergpas, hårnålesving, kaffe, sving, fuld læder, sving, trækker hårdt, kaffe, tjek dæktryk, affjedring, intet er tilfældigt og så lige lidt flere sving... bliv et med jer selv - bliv et med jeres maskine og lev længere.. 28 sæsoner er gået. Det er federe end nogen sinde og jeg lever stadig, - så det er der turen går hen.

• #25   31. dec 2015 Be motorcycle my friend!
    https://www.youtube.com/watch?v=pWSIG-cl3Ks

• #28   1. jan 2016 Thomas, jeg kørte derned og retur for nogle år siden - jeg kan godt tale varmt for autotoget - tysklanddelen af turen var en dræber...

• #29   1. jan 2016 Øhh mener autozug er stoppet !! Tager jeg fejl ??

• #30   1. jan 2016 Mener også toget er stoppet smiley
    #22 er de ture ikke for længst udsolgt?

Kommentér på:
Hvor går turen hen....?

Annonce