949 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Mads B
Mads B
MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 33

Køre makker fra vestegnen eller omegn? Køre makker fra vestegnen eller omegn?

Halløj alle sammen.

Jeg ligger og tager mig nogle ture når vi rammer de dage, det ikke er alt for dårligt vejr. Jeg kører ud fra Taastrup.
Og i den andledning kunne det da være hyggeligt at køre med en eller flere.
Jeg kører selv på en cruiser, og kører ikke for meget ræs, men selvfølgelig skal den da have noget at leve af i ny og næ.

Er der nogen der er friske på at køre lidt ved en given lejlighed?

Afstanden betyder sgu ikke så meget. Det finder vi bare ud af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre makker fra vestegnen eller omegn?
  • #1   28. jun 2015 Tåstrup er jo lige om hjørnet på vej til munken...

Er altid frisk på en tur.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#2   28. jun 2015 Fedt fedt smiley Det skulle blive godt vejr igen i starten af næste uge. Så må vi tage en tur der smiley

• #3   28. jun 2015 Hey. Jeg kunne også helt klart være frisk på nogle køreture. Bruger kun min til at køre efter is smiley og af og til på arbejdet, men køre KUN når der er 100% sikkerhed for tørvejr smiley og køre aldrig ræs
    Jeg har bedst tid fre/lør/søn, da arbejdet ofte tager meget af min fritid smiley men skriv hvis vi skal finde ud af noget

Kommer fra Hedehusene

Olsson

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#4   28. jun 2015 Skide godt. Jeg skal bare lige have skiftet mit koblingskabel da det er knækket smiley
    Men det håber jeg, jeg kan få lavet i morgen eller tirsdag!

• #6   28. jun 2015 er fra Hvidovre og frisk på cruise og tour smiley

• #7   28. jun 2015 Jeg er også frisk , jeg bor i 2640 og henter også kun is på min :0) (hvis at solen skinner )

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#8   28. jun 2015 Det kunne være vi skulle lave en fælles udflugt på torsdag til Roskilde havn. Der er træf om torsdagen. Så burde jeg også have lavet koblingskablet smiley

• #9   28. jun 2015 Hvis ikke arbejdet kalder, så er jeg frisk på at mødes Torsdag smiley

Terningen, hva køre du på, bare så jeg kan "holde øje" med dig smiley kan se vi ikke bor langt fra hinanden

Olsson

• #10   1. jul 2015 Hej med jer

Ved ik hvor langt i andre er med jeres torsdags planer smiley men jeg har aftalt at køre en tur på Roskilde Havn med min knægt, vi er der ca. 19.30, spiser en is, kigger på biler og mc, så hvis nogen af jer skal der hen, kan i jo evt lige give lyd fra jer her, så kan vi da lige sige hej til hinanden smiley

Olsson

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#11   1. jul 2015 Ja er der nogen der er friske på at mødes et sted, så kan vi køre derind samlet trop smiley Jeg har ikke noget imod at køre til hvidovre eller hedehusene hvis det er der vi skal mødes. Evt. kunne vi mødes ved IKEA i Taastrup.
    Ellers så byd ind smiley

• #12   2. jul 2015 Hey
    Ja det blev jo ik til et møde i dag på Roskilde Havn smiley jeg har da ALDRIG set så mange mennesker på havnen smiley

Men tænkte på om nogen af jer måske ville en tur med på Munkholm broen og spise en is på lørdag, hvis det bliver det vejr de har lovet

Olsson

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#13   3. jul 2015 Hvad tid? Jeg skal til Hårlev ved 14-15 tiden ca.

• #14   3. jul 2015 Jeg tænkte måske kl. 12, men vi kan også nøjes med at køre til Roskilde Havn her første gang, hvis ikke du har så meget tid smiley

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#15   4. jul 2015 Det lyder ellers som en fed tur! Lad os tage til munken og få en is smiley Vi kan mødes kl 12 hvis det passer dig?

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2015

#16   4. jul 2015 Til alle interesseret, så mødes vi kl 12. på Shell i Hedehusene ved Hovedgaden

Kommentér på:
Køre makker fra vestegnen eller omegn?

Annonce