Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc rejser i USA/Hvilken tur skal man vælge.
  • #1   3. feb 2015 ...og ellers bliv inspireret til at finde lige dine drømmeveje i USA på:
    http://www.motorcycleroads.com
    http://www.motorcycleroads.us

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #2   3. feb 2015 Det kan man selvfølgelig også vælge Richard, hvis man vil stå for det selv.
    Vi tilbyder en rejse hvor alt er planlagt så man kan slappe af før og under sin rejse, samt at man kun får de bedst oplevelser med sig hjem i bagagen smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   3. feb 2015 Hvis man ikke vil have kaffe & kage, er det så gratis? smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#4   3. feb 2015 Nej desværre smiley Fredericia vandrehjem sørger for en rigtig lækker kage og god kaffe til pausen, de vil også gerne tjene lidt på gæsterne smiley

• #5   4. feb 2015 Dorthe, I laver sikkert nogle gode ture. Mit ærinde var blot at minde om, at der er uendelig mange spændende steder at KØRE mc over there. Turudbyderne har det med at satse på det kendte, så hvis folk er lidt rejsevante og taler sproget, har de nogle spændende ture til gode smiley

Og så synes jeg egentlig, at indholdet i min private besked passede bedre til det emne, du havde sat smiley

• #6   4. feb 2015 Kommer og tjekker kaffen o kagen smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#7   4. feb 2015 Smiler Jeg er for såvidt enig, med dig og har man mod, lyst og overskud til at lave sin egen tur er det helt sikkert et godt tip smiley . Vores erfaring er netop at man går glip af mange ting i de områder vi kommer igennem hvis man ikke lige har det lokale kendskab eller ved hvor man lige skal holde ind. Der ligger mange små guldkorn undervejs som vi har fundet gennem årene og for os er de små lokale oplevelser en lige så vigtig oplevelse som de store kendte, så der synes jeg ikke du har helt ret - Tværtimod ser vi ofte at de som gør det selv misser mange ting undervejs og som oftest også keder sig lidt netop fordi de enten ikke har gjort et ordentligt forarbejde eller at det hele skal være så spontant og uplanlagt og det er synd bare at køre fra A-B på inerstaten som vi desværre ser at mange ender op med at gøre - Som oftest har de også undervuderet landets størrelse og tror man kan se USA på en tur, hvilket jo absolut ikke er nogen god ide smiley
    Derfor er det altid en ide at kigge forbi http://www.mcusa.dk eller rådgive sig med en USA kyndig inden man tager turen selv - Det gir bare en bedre tur smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#8   4. feb 2015 Tak Michael smiley
    Vi glæder os til at hilse på dig smiley
    Så håber jeg kagen er lige så god som sidst smiley

• #9   4. feb 2015 Har ikke prøvet den smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#10   4. feb 2015 Griner nej men det har jeg jo, og jeg håber at den er lige så god som sidst, så du får et godt stykke kage når du kommer smiley

• #11   4. feb 2015 Tjek

• #12   4. feb 2015 Det er fandme cool.......

Man reklamere gratis i forum på et site der sælger reklame plads, og så får man de interesserede kunder til at betale for kaffen på infomødet smiley

Aggresiv markedsføring er vejen frem smiley

• #13   4. feb 2015 He he du er i hopla hva Brian smiley

• #14   5. feb 2015 Og hvis Skovhugger er ind over, så bliver der kun kaffe og kage, ingen tur smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#15   5. feb 2015 Ha Ha Allan, det har du fuldstændig ret i :D.
    Jeg håber for alle de kunder der kom i klemme, at de har fået deres penge igen.
    Men det er en stor skam for branchen.

• #16   5. feb 2015 Altså Dorthe, hvis en mc-ist keder sig på en mc-ferie, har han/hun ganske rigtigt ikke gjort sit forarbejde og fundet de gode veje at køre. Tyv tror hver mand stjæler, så jeg går ud fra, at også andre tager på mc-ferie for at køre mc, ikke for at gå på sightseeing, shopping og hvad I turudbydere ofte fylder jeres ture med. En sådan USA-tur egner sig bedre til bilferie, gerne i en cabriolet, og især hvis målet er turudbyderklassikerne Route 66, CA Highway 1, Miami-Key West m.fl. - IMHO, og tyv tror som bekendt...

Derudover kan der være en ikke uvæsentlig besparelse ved at skaffe mc'en selv, alt efter lokale kontakter, likviditet samt tro på og lyst til selv at stå for det. Selv gjorde jeg en 3 ugers tur i 2008 for under 15.000 kr inkl fly, alle kørselsudgifter, overnatning, fortæring, GPS, mobiltelefon og andet grej til turen. Fratrukket udstyret var det vel halvdelen af, hvad en pakketur kostede - og derudover var der så vejene til forskel smiley

I sidste ende er det nok som at vælge individuel vs selskabsrejse - I har sikkert kunder til jeres også, men derfor kan vi jo godt minde dem om, at der er et rigtig godt alternativ smiley

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#17   5. feb 2015 Hej igen igen smiley
    Det er super fint at der er alternativer, det skal der være og nogen vil helst alting selv uanset pris og tidsforbrug, sådan er det og sådan skal det også være - misforstå mig ikke men vi møder ofte gør det selv folket derude og de betragtninger jeg anførte i sidste indlæg gør sig desværre generalt gældende. Men hvis man er 110% indivadiolist skal man jo heller ikke melde sig på en gruppetur hvor sammenholdet - det sociale og det at der er nogen der har gjort et gedint stykke forarbejde for at få alle detaljer på plads så man bare kan læne sig tilbage og nyde turen naturen og de flotte landskaber.

Jeg kan ikke genkende det du beskriver men det er korrekt at vi f.eks har en hviledag hvor dem der gerne vil i outlet kan det - men det står jo enhver frit for - Vi besøger også nogen af verdens største Harley butikker undervejs og selv om vi her i huset ikke køre Harley er det nu en stor oplevelse alligevel. Så jo vi har selvføllelig håndplukket de oplevelser vi gerne vil vidergive så alle kan få en fantastisk oplevelse. Og det lyder på dig som om at vi laver alt mulig andet end at køre de fede små router - Det er ikke sandt, vi starter kl 8,30 fra hotellet og ankommer typisk imellem 16 og 17 så vi bruger hele dagen derude hvor oplevelserne er og de nævnte ture Route 66 Highway 1 og Florida og mange af de andre ture vi tilbyder er perfekte til formålet smiley

• #18   5. feb 2015 # 16 Richard .... 3 uger for 15 kg ?? send lige opskriften.
    Jeg har aldrig klaret det for under en tusse om dagen !!

• #19   6. feb 2015 Michael R, tjah, hvad med 100-110 dollars/dag på de af køreturens dage, hvor du selv betaler overnatning, det halve hvor du bor hos venner og bekendte, coach-surfing/crashing-in med et moderne ord. Mc'en låner du eller køber selv til gensalg eller hjemtagelse - og sørger for ikke at vælge en benzinsluger som en H-D el.lign. / køre mere end 4-500 km/dag smiley

Bor og spiser du mon dyrt, som du rejser, eller kører du væsentlig længere / på en benzinsluger?

• #20   7. feb 2015 Nu kører jeg godt nok HD men 20 Km/l er da vist ikke benzinsluger ??
    Jeg spiser godt og tar alle de oplevelser med der kommer, bor 50/50 telt motel sådan ca. Og ja så er det med Bud og Jack hver dag og 30 smøger smiley

• #21   7. feb 2015 @richard.

Lyder som om du går mere op i at spare penge, end at få en god ferie smiley

Jeg kunne aldrig drømme om at kigge efter billige steder at spise,drikke en øl mindre end jeg har lyst til, overnatte på vandrehjem og lign, eller tænke benzinøkonomi når jeg er på ferie... Det ville slet ikke føles som ferie smiley så hellere tage en uge mindre, eller kun tage afsted en gang om året. Eller hvert andet år alt efter hvor tit man plejer at feriere smiley

• #22   7. feb 2015 Brian, jeg forsøgte at anskueliggøre, hvor Michaels budget måske løb i vejret. Jeg sparer ikke for at spare, men vælger hvad der er praktisk ifht turen - og turen for mig er primært mc-kørslen, sekundært hygge bagefter i byen eller med mc-venner, som det nu kommer på turen. Da jeg samtidig ikke kører ind allerede midt i eftermiddagsmyldretiden som Dortes firma, men udnytter dagen ved typisk at køre til kl 19-20-21, inden jeg finder motel og sadler af - og iøvrigt ikke spiser stort, når jeg er alene - giver det bare ikke mange muligheder for at bruge ret mange penge på den konto...

Hvad er en mc-ferie? - for mig er det køreoplevelsen. Sightseeing, fancy hoteller og dyre restauranter nyder jeg hellere på alt andet end mc-ferie smiley

• #23   7. feb 2015 Vi er heldigvis forskellige. Det den ene kalder ferie kan let være helvede for en anden smiley

• #24   8. feb 2015 *lol* Netop, det kommer helt an på, hvad du vil med den. Uanset hvad er der god inspiration i de to links, jeg lagde indledningsvis smiley

• #25   15. feb 2015 Det var da et fint møde i dag Dorthe Jan er god til at sælge varen..

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    nov 2014

#26   15. feb 2015 Mange tak Michael smiley Jeg skulle hilse fra Jan og sige mange tak, det luner at få sådan en bemærkning smiley

• #27   15. feb 2015 Velbekomme !

Kommentér på:
Mc rejser i USA/Hvilken tur skal man vælge.

Annonce