Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc marken
  • #1   3. sep 2014 Øv der er så langt. Jeg købte min Mille der sidste år og ville gerne vise den der oppe smiley

• #2   3. sep 2014 Tja Liltorp Racing..vejret lover jo godt i morgen og måske en af de sidste "gode" sensommerdage med chance for en lang tur i denne sæson ? Kunne det ikke også være sjovt at gense din gamle Boldor ? smiley Gider du ikke køre hjem samme dag( hvilket jeg godt forstår) får du sgu da bare en overnatning i min campingvogn, som alligevel står tom smiley Ps. bor ca 25 km fra HMC

• #3   3. sep 2014 Det er sgu pænt af dig Rubens. Og gu' ku' det være sjovt at se min gamle Bolledreng smiley
    Meeeen når først man er hjemme fra job kl 16 og familien lige skal fodres af, så kniber det lidt med logistikken smiley
    Så jeg må nøjes med en tur til Roskilde Havn smiley

• #4   3. sep 2014 Ja , klart nok, det fan.... arbejde tager for meget af ens fritid smiley , men måske næste sæson chancen byder sig for at trille en tur til det mørke nordjyske smiley ifb med ferie måske ? Kommer du på disse kanter , kan du bare smide en PB , som sagt står campingvognen og MC folket har jo ry for at hjælpe hinanden smiley

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #5   3. sep 2014 Hvad tid er det? Synes ikke jeg kan finde noget.

• #6   3. sep 2014 Butikken er jo åben, så vil tro fra kl 1630 smiley

• #7   4. sep 2014 Det er en aftale Ruben smiley

Kommentér på:
Mc marken

Annonce