Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAGEN!!!
  • #1   26. jun 2014 Neeeee

• #2   26. jun 2014 Hvad sker deroppe ??

• #3   26. jun 2014 Der er træf på toppen denne weekend smiley

http://www.skagentraef.dk/

• #4   26. jun 2014 det kan du sku tro jeg er. Jeg tager knold hopperen på gade dæk derop min ktm 525 exc. Det bliver sku en kedelig tur, men så skal den race rundt på grus stier og små veje i skagen. Min rejse makker køre på en latterlig xz10r så han har vel stået teltet op og gjort klar til jeg ankommer flere timer senere;) Skanderborg til skangen kan gøres på 1000ccm racer jern på 1,5timer så regner med 4-5 timer på ktm, gider ikke køre motorvej det er for trist, så tager de helt små veje derop. mvh jesper

• #5   26. jun 2014 Det lyder godt, vi ses deroppe, vi kører fra struer inden længe smiley

• #6   26. jun 2014 Jesper: Tag da knoldhopperen med rigtige dæk ude langs Vestkysten. Det er en dejlig tur! smiley

• #7   26. jun 2014 mener du knop dæk som jo er de dæk fruen er født med som er de rigtige dæk til tur langs vestkysten. Jeg gad godt tage et par dage med knop dæk ved vestkysten. Skulle måske melde min ind i dorkmc? kan man køre langs stranden fra frederikshavn til skangen eller hvor skal man starte. Ikke total løs sand til mig på gade dæk og helt ny kæde;)

• #8   26. jun 2014 Først lidt geografi! Vestkysten er den som peger mod England, eller til venstre når du står og kigger op mod Skagen. Frederikshavn ligger på Østkysten, og den kyst er ikke så kørselsvenlig som Vestkysten.

Du kan køre til Hanstholm og så følge Vestkysten hele vejen til Skagen. Det er en dejlig tur. Jeg har taget turen frem og tilbage smiley Det er en rigtig god ide med knopdæk, men det er set før at turen kan tages på gade-venlige offroad dæk. Turen fra Hanstholm til 10 km syd for Blokhus er den mest krævende. Resten af turen er nem. Uggerby-å kan det anbefales at køre over i stedet for igennem. Hold dig fra klitterne. Kør tidligt morgen for at undgå strandgæster og hold hastigheden nede i nærheden af mennesker. Så bliver det en fantastisk tur smiley

Kommentér på:
SKAGEN!!!

Annonce