947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tur til Tyskland - 28 juni Tur til Tyskland - 28 juni

Halløjsa!

Vi er to gutter, som vil tøffe til Tyskland, for at kigge på MC shops - dog primært beklædning - men også al muligt andet.

Det bliver lørdag d. 28 juni kl. et-eller-andet, og vi tænkte på, om andre måske ville med? Så vil vi også holde ind i ny og næ, for at holde en drikkepause - så det ikke bliver én langt køretur (der skal jo også tankes sjovt nok)

Kunne være der var andre der havde tænkt på at kigge derned, men ingen havde at køre med smiley

Vi kører fra Skive og indtil videre er planen Kiel/Flensborg.

Er der nogen der vil med? smiley

(Vi kører begge på en SV650)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til Tyskland - 28 juni
  • #1   15. jun 2014 Kommer godt nok fra Nykøbing men kan nok ikke følge med på min gs500

• #2   15. jun 2014 Vi må jo maks. køre 130 herhjemme smiley

Det kan din maskine vist godt... Plus vi tager (måske) ikke motorvejen på vej derned, men nok hjem.

Men du kan da tænke over det smiley

• #4   15. jun 2014 Godmorgen.

I kunne da evt. Starte ud med at kigge på tøj nede hos Brdr. Jensen i Horsens idag. Fra 10-14. Åbenthus med op til 70% rabat.

Jeg kører derned, men det kunne da være dejligt med selskab til a sv 650 smiley

• #5   15. jun 2014 Jeg ville tage turen til Hamborg til süderstrasse. Der er Louis Outlet, Louis "Kræmmermarked" (brugt tøj) og megastore, alt indenfor 400 meter. Man starter i outlet, kikker lige kort i kræmmermarkedet og køber resten i megastore.

• #6   15. jun 2014 Morten R:
    Mja okay... Den havde vi ikke luret.
    Men det var nu samtidig for at prøve en længere tur, hvilket jeg ikke har prøvet. smiley

Bombe:
    Der er alligevel lidt længere end til Kiel, men ja - ideen er da ret go'.
    Det bliver da i hvert fald foreslået til makkeren smiley

• Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #8   16. jun 2014 der står ikke noget i min kalender den 28 så jeg tjekker lige baglandet
    Brian fj 1200 Kbh

• #9   17. jun 2014 Russer60
    Det er BESTEMT ikke noget race!

Og så er vores plan ikke motorvejskørsel derned, måske hjem - men der går jeg ud fra, at man aftaler et eller andet, hvis man bliver væk eller deslige.
    Har ikke været på så'en tur før, så der må de erfarne træde til smiley

Og jo, en 500'er burde da sagtens kunne køre med, min/vores er jo kun 650'ere.

I skal være wæææælkåmmen! smiley

• #10   17. jun 2014 Står netop og mangler lidt udstyr så jeg tjekker lige med bossen herhjemme om der er planer smiley

• #11   17. jun 2014 superb smiley

• #12   17. jun 2014 Hvilke forhandlere var der planer om at køre til ?

• #13   17. jun 2014 Ikke fastlagt endnu... Vi håber på at kunne finde flest i Flensborg, men ellers bliver det Kiel, og dermed indtil videre:
    Hein Gericke
    Louis

Men har ikke haft tid til at søge på steder osv endnu

• #14   27. jun 2014 Ser ikke godt ud med vejret.

Enten tøffer vi afsted mod Flensbog/Kiel, ellers bliver det udsat smiley

Kommentér på:
Tur til Tyskland - 28 juni

Annonce