Røssi: Fotosessions {{forumTopicSubject}}
Hej venner,
Da jeg for en tid siden luftede ideen om at lave nogle fotosessions for jer, var det dog kun en løs idé jeg ville lufte.
Det er nu blevet en realitet, og jeg drager i løbet af sensommeren ud i landet med mit udstyr.
Jeg husker at en del af jer udviste stor interesse, og hvis dette stadig skulle være gældende, er I mere end velkomne til at kontakte mig.
Der er ingen fastsatte datoer eller "locations" endnu, men det kommer når I tager kontakt til mig.
Mine priser ligger langt under normen, men kontakt mig angående en session hvis I har interesse. Et forslag er at samles to eller tre af gangen, da jeg kan give et meget bedre tilbud da det vil nedskære transportudgifter.
Min portfolio kan ses på:
http://roschmann.deviantart.com/gallery
Kontakt mig via mail på bjarkeroschmann@gmail.com
Mvh,
Røssi
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
hvis jeg tager læder på, kan jeg så vinde topmodel?
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Finn, skriv til mig på min mail, igen med datoer og tidspunkter, og specielle ønsker, så skal jeg give dig et præcist svar.
Røssi
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 347
nov 2005
Røssi.
P.S. Tager på arbejde nu. Er der en venlig sjæl der vil reposte denne tråd i løbet af aftenen, når den ryger ud af listen?
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 257
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
nov 2005
Hvis I to kan finde en weekend/fredag hvor det ville passe jer, så skriv en dato til mig, og så skal jeg komme med et godt tilbud til jer.
Mvh,
Røssi: Fotosessions