Penguin Tour januar 2014 Penguin Tour januar 2014
Sammen med Mr. Gravel også kendt som TB var jeg i januar i år et smut nede ved det vestligste og sydligste punkt i Europa.
Endnu inden sneen var forsvundet, trak vi i varmt tøj, fyldte benzin på cyklerne, pakkede nogle rene trusser og t-shirts i sidetaskerne, tog et telt og sovepose med bare hvis vi skulle få brug for det/det ville blive vejr til campingovernatning, startede cyklerne, vendte forhjulet mod syd og kørte den 28. januar over grænsen til Tyskland, hvorfra vi fortsatte, kilometer efter kilometer.
Der er kommet to RR ud af turen.
Den ene, skrevet undervejs af TB kan ses i sin fulde længde på www.gravel.dk
Den anden kan ses på min nye hjemmeside, www.BikeAdvenTurist.com - skrevet efter jeg kom hjem. 2014.01. Penguin Tour 2014
Ja, det er en fortsat historie. Og ja, den er lang. Og ja, den kan snuppes i bidder, hvis man har lyst til det. Og ja, den er sat op på en anderledes måde end jeg tidligere har gjort, idet jeg har fået nye web redigeringsmuligheder og ny host og ny hjemmesideadresse/-navn.
Billedet er fra Skærbæk, hvor jeg mødtes med TB. Vi fulgtes ad over 7000 km og havde en pragtfuld tur, som du kan læse i beretningen: (link fjernet)
Kig forbi hvis du har lyst - go fornøjelse til dem der tager mod tilbuddet
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 322
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 322
Kig ind, der er mange billeder fra turen *s*
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
Da jeg var på Island vrimlede det med alle afskygninger af GSere, men der var ingen af dem der kom med når det rigtig sjove offroad startede, men på grusvejene var de over alt
Penguin Tour januar 2014