Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skærtorsdags træf i Esbjerg
  • #1   18. mar 2014 Har ikke hørt det skulle være aflyst så vil jeg da gå ud fra
    Det er jo self d 17april i esbjerg torv/gågade

• #2   18. mar 2014 okey synes nemlig bare heller ikke jeg rigtigt kan finde noget på at det blir til noget men håber da på at det ikke er aflyst smiley

• #3   18. mar 2014 Som medlem af klubben der arrangere det kan jeg bekræfte at det bliver afholdt og hele klubben arbejder i fuld fart med at få styr pådet sidste! Så som altid på torvet kl 12 til 15 og derefterfællestur ud til roadriders hvor der vil være lidt mad og drikke

• #4   18. mar 2014 okey det lyder godt så håber jeg jeg kan komme og opleve det har ikke været der før...

• #5   18. mar 2014 Detskal opleves! 3000mc'er hvis det godt vejr og der vil være hjemmeværns folk til at guide dig ind på torvet så du kan holde der eller i gågaden og ligeledes når alle kører igen kl 15 så det er simpelt og nemt at deltage, og det er en stor oplevelse smiley

• #6   18. mar 2014 Det er jo fastlandets svar på halvsvenskernes Bakkeåbning smiley
    Det SKAL man opleve!

profilbillede
  • #7   18. mar 2014 Var det ikke noget med der var en masse bøvl med ordens magten sidste år? Eller var det bare nogle få som ikke havde mc og kort mm iorden som jeg har hørt om?
    Ps så er man jo selv skyld i det i min verden smiley

• #8   18. mar 2014 kommer helt sikkert til træffet igen i år smiley håber dog det bliver bedre end sidste år smiley der var sku stadig lidt sne i vej kanten men i år lander den jo sent og håber da at den bliver god smiley

• #9   19. mar 2014 Nej told og skat tog en harley der kom på prøveplader
    Og politiet stoppede en på baghjul, men de gør bare deres arbejde
    Jeg kørte ved siden af politiet hele optoget med en alt for kort og åben potte samt bøjet nr plade, det gør de ikk så meget ved bare du kører ordenligt, og det skal man gøre lige netop denne dag da der sker rigtigt meget og meget politi
    Men ikke værre end at det stadig er en fed og hyggelig dag

Kommentér på:
Skærtorsdags træf i Esbjerg

Annonce