{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Fællestur 26.8 til Rømø - aflyst {{forumTopicSubject}}

Da Rolf har valgt og overtage fællestur efter Torben har jeg valgt og trække mit forslag tilbage. Der er jo ikke nogen grund til at planlægge 2 turen så kort tid op ad hinanden.

Jeg har derfor slettet tilmeldingstråd som jeg startede og Imorgen sletter jeg programmet....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fællestur 26.8 til Rømø - aflyst
  • #1   30. jul 2006 Nu må i F.........!!!!!!!!!!!!

  • #2   30. jul 2006 Er fuldstændig enig med Jan.
    Det grænser sig til barnlighed!

    vi er her vel alle sammen for at kører motorcykel
    Hvis man kan og har lyst, kommer man!.. hvis man ikke kan, eller ikke har lyst, kommer man vel ikke?! tror absolut ikke folk de tænker nej nu har jeg lige kørt X antal kilometere for 14 dage siden .. det gider jeg ikke igen!!!?!


  • #3   30. jul 2006 Erling: Jeg synes da du skal gennemføre din tur afligevel, der skal nok være en del der ikke kan den 12 som så kan køre med på turen til Rømø.

    Mvh. Torben
    Der desværre har ødelagt sin cykel


  • #4   30. jul 2006 Jan... hvad med fyn rundt?!

  • #5   30. jul 2006 Den første tur blev annonceret før min. Jeg valgte og samle op da Torben måtte trække sig, pga af hans uheld.

    For at jeg kunne deltage måtte datoen flyttes, velvidende at der allerede var mindst 20 deltager på tilmeldingslisten.

    Rolf har imellemtiden meddelt, at han vil stå for den oprindelig tur, og siden det hurtig vil ende med, at splitte tingene I 2 mindre ture I stedet for én stor er det egenlig fair nok, at lade den oprindelig få fuld opbakning.

    Vi benytter os alle af årsager til og køre ture, men ligefrem at 2 turen skal ende med og konkurrere om deltagere er vel ikke en nødvendighed. Havde jeg haft tid d. 12.8, så havde jeg også forsat der, men blot ændret ruten.

    Jeg vil med glæde arrangere en tur, men først når den oprindelig tur er afviklet. Der var rigelig med argumenter da jeg foreslog Torben at flytte datoen i sin tid, og det her vil næsten med garanti ende I en debat om hvorfor der planlægges 2 fællesture med 2 uger imellem.

    Som Jan andre gange har pointeret, så vil vi aldrig blive enig om en dato. Men jeg vil stadig mene, at en del vil kun vælge en tur, hvis der skal vælges.... Benzin priserne og evt. broafgift spiller alt andet lige en hvis rolle...



  • #6   30. jul 2006 Torben: Det var derfor jeg forslog datoen 14 dage senere.

    Jeg ved udemærket godt, at når jeg trække mit forslag tilbage vil også føre til ballade, men igen jeg vil hellere trække mig nu hvor der kun er 4 på listen og istedet bakke den anden tur op.



  • #7   30. jul 2006 Helt ærligt Erling
    Det er lidt synd at du aflyser turen den 26. bare fordi at jeg prøver at gennemføre turen den 12. for der kommer med sikkerhed lige mange til hver tur :o) så jeg syns da bestemt at du skal fortsætte med at gennemføre turen.

    Mvh
    Rolf


  • #8   30. jul 2006 Det lader jo til, at være stemning for begge ture. Så jeg lader mit forslag stå indtil videre, dog venter jeg med og oprette tilmeldingslisten igen.

    Der melder sig alligevel ikke ret mange før den sidste uge inden turen....

    Jeg genoptager derfor tråden efter d. 12.8 og ser hvad stemningen er til den tid.


  • #9   30. jul 2006 at du overvejer om du skal gennemfører turen er sgu lækkert at se.
    Det er da fedt at vi kan få lavet nogle fede fællesture.


  • #10   30. jul 2006 Rolf iøvrigt.. Hvilken tur vil du køre den 12??

Kommentér på:
Fællestur 26.8 til Rømø - aflyst

Annonce