697 visninger
|
Oprettet:
Fællestur 26.8 til Rømø - aflyst {{forumTopicSubject}}
Da Rolf har valgt og overtage fællestur efter Torben har jeg valgt og trække mit forslag tilbage. Der er jo ikke nogen grund til at planlægge 2 turen så kort tid op ad hinanden.
Jeg har derfor slettet tilmeldingstråd som jeg startede og Imorgen sletter jeg programmet....
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.112
jun 2006
Det grænser sig til barnlighed!
vi er her vel alle sammen for at kører motorcykel
Hvis man kan og har lyst, kommer man!.. hvis man ikke kan, eller ikke har lyst, kommer man vel ikke?! tror absolut ikke folk de tænker nej nu har jeg lige kørt X antal kilometere for 14 dage siden .. det gider jeg ikke igen!!!?!
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 640
Mvh. Torben
Der desværre har ødelagt sin cykel
jun 2006
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
For at jeg kunne deltage måtte datoen flyttes, velvidende at der allerede var mindst 20 deltager på tilmeldingslisten.
Rolf har imellemtiden meddelt, at han vil stå for den oprindelig tur, og siden det hurtig vil ende med, at splitte tingene I 2 mindre ture I stedet for én stor er det egenlig fair nok, at lade den oprindelig få fuld opbakning.
Vi benytter os alle af årsager til og køre ture, men ligefrem at 2 turen skal ende med og konkurrere om deltagere er vel ikke en nødvendighed. Havde jeg haft tid d. 12.8, så havde jeg også forsat der, men blot ændret ruten.
Jeg vil med glæde arrangere en tur, men først når den oprindelig tur er afviklet. Der var rigelig med argumenter da jeg foreslog Torben at flytte datoen i sin tid, og det her vil næsten med garanti ende I en debat om hvorfor der planlægges 2 fællesture med 2 uger imellem.
Som Jan andre gange har pointeret, så vil vi aldrig blive enig om en dato. Men jeg vil stadig mene, at en del vil kun vælge en tur, hvis der skal vælges.... Benzin priserne og evt. broafgift spiller alt andet lige en hvis rolle...
nov 2005
Jeg ved udemærket godt, at når jeg trække mit forslag tilbage vil også føre til ballade, men igen jeg vil hellere trække mig nu hvor der kun er 4 på listen og istedet bakke den anden tur op.
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Det er lidt synd at du aflyser turen den 26. bare fordi at jeg prøver at gennemføre turen den 12. for der kommer med sikkerhed lige mange til hver tur :o) så jeg syns da bestemt at du skal fortsætte med at gennemføre turen.
Mvh
Rolf
nov 2005
Der melder sig alligevel ikke ret mange før den sidste uge inden turen....
Jeg genoptager derfor tråden efter d. 12.8 og ser hvad stemningen er til den tid.
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 640
Det er da fedt at vi kan få lavet nogle fede fællesture.
jun 2006
Fællestur 26.8 til Rømø - aflyst