{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Lasse (nordjylland)
Lasse (nordjylland)
Emner: 2 Svar: 6

Fælleskørsel nord/midtjylland {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg er ny herinde og søger nogen at køre noget fælleskørsel med på MC,(gerne fra Aalborg) men Ikke noget fast klub halløj men gerne noget uforpligtende hvor man mødes og kører til de små træf og åbent hus arrangementer, der sidder nok nogen lyse hoveder med gode forslag herinde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælleskørsel nord/midtjylland
  • #1   16. feb 2014 Hejsa....
    Synes du skal fortælle lidt om din mc. Det er en fordel for alle, såfremt stilen er den samme, når der skal køres tur. Ligeledes om din erfaring.
    Pøj pøj.... smiley

• Lasse (nordjylland)
    Lasse (nordjylland) Tilmeldt:
    feb 2014

#2   16. feb 2014 Du har nok ret James, men man skal jo starte et sted smiley Jeg kan køre alle hastigheder og har mange års erfaring og er selvfølgelig med på hvad en køre gruppe vil af tempo og veje. Jeg har selv startet en face amok gruppe lige for nylig men nu skal vi jo snart ud og trille så ville det jo være skønt at være nogle stykker .

• #3   16. feb 2014 hej lasse.. der er en lille flok, af div mc køre der plejer at mødes ved mac D.. i Skalborg, om søndagen, hyggelige fyre. nogle gir gas, andre mere roligt, men vi lander altid det samme sted, samtidig, så nok lige gyldigt hva maskine du køre.
    ellers er der masser der skriver herinde, om en spontan aftentur osv, ses måske på en af disse ture.. gi gas.. mvh hc

profilbillede
  • Lasse (nordjylland)
    feb 2014

#4   16. feb 2014 Hej hc det er jo lige sådan noget jeg leder efter. Er der et sted jeg kan kontakte jer ?

• Lasse (nordjylland)
    feb 2014

#5   16. feb 2014 Andre må også gerne byde ind smiley

• #6   16. feb 2014 næ, ikke sådan lige smiley som sagt, det er bare nogen der mødes og køre, og så aftales der et eller andet igen, sidste år mødtes vi søndag ved 12 tiden , på tanken ved MAC D, i Skalborg, så ind og spis en gang mac d mad om søndagen, så ser du dem nok, he he .. var nok afsted 7-8 søndage, og vi var mellem 10-20 stk, som sagt flinke fyre, noget yngre end mig, og ellers bare kig herinde om fæles ture, der er nok af dem.. gi gas.. mvh hc

• Lasse (nordjylland)
    feb 2014

#7   16. feb 2014 hc så må jeg jo bare holde øje herinde, det duer nok ikke og sidde på McDonald's og æde burgere hele dagen smiley Med hensyn til alderen jaa så er jeg jo heller ikke helt ny længere men så længe håndleddet kan dreje så kører jeg:)

• #8   16. feb 2014 ja jeg selv ryster så meget på hånden, at pludselig er håndtaget i bund,
    ses nok i sommer . hygge til da.. mvh hc

• #9   16. feb 2014 Hej vi er en flok der køre hver Torsdag fra Kvikely i Nørresundby, vi har en gruppe på feccbok der hedder Motorcykkel Fælles Køreture Nordjylland find os der og anmod så kan du følge med i alt hvad folk skriver nu vare det jo ikke længe inden vi skal på vejen igen så der er begyndt at sked noget inden på siden..

• Lasse (nordjylland)
    feb 2014

#10   16. feb 2014 Brian. tak er i så friske i har en tur 1 ste marts ?,der kan jeg køre igen ifølge forsikringen. Jeg er også blevet anbefalet en gruppe der hedder Mc Aalborg Aktiv. smiley

• #11   17. feb 2014 Hej
    Er næsten sikker på der er nogle der køre 1 marts der har allerede vært en del skriverier om hvor vi skal køre hen..
    Kender også den anden gruppe du omtaler er også med i den så der er mange muligheder for at komme ud at køre.
    Ses der ude

• #12   30. apr 2014 Der er vist flere mindre grupper med udgangspunkt i Aalborgområdet. Jeg selv tog initiativet for flere år siden og vi har en lille gruppe som, meget ofte impulsivt laver nogle ture. Totalt uforpligtende. korrespondancen foregår for det meste via SMS. Er du (eller andre) interesserede, kan I sende mig en PB så tager vi den derfra.

Kommentér på:
Fælleskørsel nord/midtjylland

Annonce