1.144 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Isle of Man - TT Race Isle of Man - TT Race
Kære alle,
Jeg forsøgte at finde et Topic herinde på MCG uden held, vedr. denne begivenhed, da jeg har sat et mål op - Se det LIVE i 2015.
Det jeg ønsker, er at I deler jeres oplevelser, gode og mindre gode, ifht., hvor skal man overnatte ? Hvilke "sving" og strækninger skal man være på ruten,- og alle gode input og råd I kan komme med.
Ser frem til en masse gode comment
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Se at komme afsted!.
Vi har normalt stået ude på åben land, hvor de har givet godt med hane, men sidste år prøvede vi at stå i Kirk Michael. Det var alt for vildt.
Ellers syntes jeg Bungalow og Sulby helt klart er et par af de steder man er nød til at opleve. Sulby straight pga det er der de kører stærkest og lyden er surrealistisk når de kommer forbi.
Stod flagpost ved Quarry Bends sidste år og det var helt sikkert også noget jeg syntes man skal prøve, hvis man vil komme tilbage til et 2. år. Det er en oplevelse og så kan man næsten sige at man har deltaget, hehe.
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 72 Svar: 115
Vi er selv nogle gutter der snakker om, at tage derover i 2015.
Jeg har indtil videre ikke haft held med at finde nogle hoteller, B&B eller Inns som har noget ledigt. Og ja, det er 2015.
Så vi snakker om, at tage teltet med og håbe på at vejret bliver godt!
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 287
Hvor mange skal du bruge...
http://www.visitisleofman.com/accommodation/isle-of-man-hotels.aspx
Eller prøv www.iknow-northwest.com
Har lige brugt en uge på og planlægge til August 2014...;)
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 287
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 41
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 20
Er der nogen der overvejer at besøge Isle Of Man TT i år? 2015 er et godt år da Robbin Harms laver debut, plus Björn Gunnarsson fra Sverige deltager. Så får man også se Guy Martin, John McGuinness, og alle de store stjerner.
Rejseplaner plejer være svært da de begrænsede antal hotelværelser plejer være bookede et år i forvejen til priser rundt 20.000 kr plus rejse. Rejsen tager 2 dage hvis man bruger bil-færge-bil-færge.
Men den svenske supporterklubben har et privat-chartet fly fra Stockholm direkte til IOM, inklusive boende i Metzler-camp, til 15.900 Skr der nok er 12.000 rigtige Dkr. Der skal betales 5.000 Skr (4.000 Dkr) i depositum før udgangen af februar hvis man vil med.
Tilmelding til Peter på peterportimao@gmail.com
Mere info:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?256807-ISLE-Of-MAN-racerapport!&p=6123578&viewfull=1#post6123578
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?256807-ISLE-Of-MAN-racerapport!&p=6125968&viewfull=1#post6125968
Jeg er svensker der bor i Kbh og tager nok et billigt fly fra Malmö til Stockholm for at deltage. Hvis noget af den svenske info er svær at forstå, kan jeg nok oversætte en smule hvis nogen spørger.
Så har i info om IOM TT rejse, hvis i overvejer at tage derud i 2015, og ikke kan finde plads eller rimelig pris.
mvh
Kristoffer
Isle of Man - TT Race