{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Træf på toppen har toppet... {{forumTopicSubject}}

Måske er jeg blevet et gammelt røvhul, men efter at have været på toppen for sjette gang, synes jeg egentlig ikke det er specielt fedt længere; Det samme evindelige Bryan Adams musik som sædvanlig, møgbelortede toiletter, for få boder, ingen prøvekørsel af maskiner, en latterlig testbænk hvor man intet kan se og hvor der kun bliver målt topeffekt, ingen underholdning om dagen, ja udover lørdag..., fyldt med turister og børn fra Skagen og omegn.

Hvis andre har det nogenlunde på samme måde, vil jeg anbefale Mosten race day. Her er der ræææs hele dagen, en testbænk med ordentlige målinger, varierede madboder, og diverse boder, ikke så mange fulde børn.
fed musik og underholdning. Dog lider træffet også af manglende toiletter. Men helt sikkert et godt sted at ta til træf.

/ Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf på toppen har toppet...
  • #1   24. jul 2006 Helt enig.. toppen er vand ved siden af Mosten.
    Henrik

• #2   24. jul 2006 enig Mosten rules....men Skagen er da ok sjovt, men kan følge dine meninger. Testbænken var da skod.

Henrik

• #3   24. jul 2006 fik rullet min sidste år Til thy traf.. den fik op i alle gear'erne... mosten race, thy traf og skagen..vil jeg nu stadig mene er et "must" for alle biker!!

• #4   24. jul 2006 er stået helt af skagen og ved flere andre er. det er blevet for stort. og allerde når man ikke engang kan parkere cyklen ved teltet gider jeg ikke. og priserne skulle også være gået amok.

• #5   24. jul 2006 nu var det første år jeg var med deroppe og jeg må sige at personligt sys jeg sQ det var MEGA fedt, (kunne dog godt have brugt en slags fællestur eller noget) og det er i hvertfald ikke sidste gang jeg kommer derop smiley

men inden da ses vi vel til thytræf smiley

• #6   24. jul 2006 hvornår er thy?

• #7   24. jul 2006 Anden weekend i Aug..... Skagen er fed hvis man er mange ikk på to mands hånd....

• #9   24. jul 2006 Priserne har fået et hak op siden jeg var der for føste gang i 2000.
    Antallet af besøgende er steget kraftigt, der kommer mange der aldrig har kørt MC derop. Mere som en festival.
    Mht ikke at parkere ved teltene, så synes jeg det er ok, der er lidt struktur deroppe. Ellers kunne det blive møjsvært at finde rundt til dem man kender....
    Men der mangler prøvekørsler af MC'er som der var tidligere og så nogle flere ordentlige toiletter.

/
    Jesper

• #10   24. jul 2006 Syntes også det er lidt surt der sådan er gået lidt "Skagen-Sommerfest" i den der oppe....
    De skulle udelukke "ikke-bikere"...De fylder for meget i billedet der oppe....Men stadig en fed fest med masser af bikes,babes og pilsnere...

• #11   24. jul 2006 Jeg kan så sige til et forsvar at der er over 1300 medhjælpere til at servisere alle bikerne så det er klart at det vil komme til at virke lidt som en festival, med masser af menesker fra skagen.
    Ølpriser 15kr. for en kold øl med livemusik er sku ikke dyrt.. ;o)

• #14   24. jul 2006 Jeg kan kun sige - håber i kommer til Fyns MC festival også. Det er HELT kanon og bliver bedre og bedre for hvert år !

• #15   24. jul 2006 Har ikke været til skagens træf. Man kan kun anbefale moto gp på sachsenring. Hvis man er til lidt fest og sjov. mvh andreas h

• #16   24. jul 2006 Første gang og sidste gang for mig også til "tpt" hvad for et træf, jeg var på en mega "motorcykel campingplads" hvor man skulle køre i så dyb sand at kæden lige kunne æde 2 kilo inden den blev parkeret, iøvrigt 300m fra sit telt, der ikke kunne gøres fast da teltpløkker ikke holder i sand!!
    Fedt nok at få en røvfuld bajere, men det gider jeg sku ikke køre 220km for på en stivstillet HD, der iøvrigt også tager sig bedst ud uden et lag sand.
    Måske er jeg en nørd, men jeg vil sku til MC træf og ikke en festival for alle mulige forbipasserende, hvor MOTORCYKLER er i fucus. troede lige "fedt et rullefelt" hold da op en katastrofe, for det 1 en humorforladt frakkel der ruller kun lige det nødvendige - 10%, og så er der ikke engang en skærm og se rusultaterne på!!
    til Thy ruller Robert med et synderjydsk smil på læberne, og leverer varen ved også at køre dyret op igennem geaerne, og du kan se på en skærm lige nøjagtig hvad der sker. kunne desværre blive ved....

• #18   26. jul 2006 har vært til træf på toppen flere gange og jeg sover ikke i telt der oppe mere, tog også hjem lørdag aften sammen med flere 1000 andre mennesker...6100 mc over 11000 mennesker taler for sig selv.. og det rulle felt sikke noget lort.. (de var jo heller ikke dansker) det var lige før det ikke kunne holde mc'en kold i de 2 minutter det tog... næste år spare jeg de penge...

Kommentér på:
Træf på toppen har toppet...

Annonce