Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakkelukning billeder
  • #1   1. sep 2013 Fine foto`s Jim smiley

• #2   1. sep 2013 Fine billeder......
    Det er sgu ikke alle der ser lige smarte ud på deres maskiner.
    Som fruen siger....."Der er sgu ikke noget så latterlig, som en mand på sin motorcykel, hvor proportionerne ikke passer sammen"
    ;O)

• #3   1. sep 2013 Hvor mange var der? smiley

• #4   1. sep 2013 Ja super fine fotos... smiley

• #5   1. sep 2013 Super gode billeder.. glæder mig til at se resten.... smiley

• #6   1. sep 2013 hmm..
    Alle billederne taget ved Rungsted havn..

kan vist ikke passe, men nok en skrive fejl...

men fine foto . .

mvh

• #7   1. sep 2013 den orange DSC_3234

nogle der kan fortælle mig om den ? mangler han et ben ellers hvad er der med det billede?

• #8   1. sep 2013 Man kan se krykkerne på siden, så den er vist ikke helt ved siden af, med at venstre ben mangler.
    Friskt at sadle om på en trehjuler trods handicap.
    Jeg så en gut tilsvarende i Milwauki i 2003 på en almindelig Harley, hvor det ene ben manglede. Så er det sgu med at læne sig til den rigtige side ved lyskrydsene.
    ;O)

• #9   2. sep 2013 Side billede nummer ti. En ombyggede ducati street fighter det ser man ikke ofte.. En skam den ikke er her inde for den ser fed ud!

• #10   2. sep 2013 Jeg har aldrig forstået det med at være med til åbning og lukning af bakken, hvad det skal gøre godt for at holde der, i en lang kø, det prøver jeg normalt at undgå?
    Og så er det lige meget om det i pisvejr, regn, sne eller slud?
    No way, det gad jeg sgu ikke, men hver mand sin lyst/last smiley

• #11   2. sep 2013 hmm..

BLA
    det at stå ( på en god dag ) sammen med ca 5000 andre motorcyklister, gå med en kop kaffe, vand, øl og tale og sparke dæk, jo det er sgu hyggeligt sammen vær , inden man køre en tur sammen...

jo det giver for mig da god mening...

smiley :)

men ja hver sin løst..
    mvh

• #12   2. sep 2013 @VD Hvorfor kører du i det hele taget MC??
    Det var min første lukning igår, og absolut ikke den sidste. Det var mega hyggeligt, og super god stemning. Og da alle maskiner startede, kunne jeg ikke lade være med at smile. Det lyder vanvittigt fedt når 5000 motorcykler starter og gasser dem op samtidig. Er der bare en lille smule drengerøv i en, kan man da ikke andet end syntes det er fedt.
    For mig er det at kører mc, lige så meget sammenværet med ligesindede, som det er at køre.

• #13   2. sep 2013 Ja kan jeg godt se nu! Det er meget friskt gjort!
    Ducati ar ramt plet med streetfighteren, ligeså vel som de har en den diavel, efter min mening smiley

• #14   2. sep 2013 Sorry, Skovshoved Havn selvfølgelig, ikke Rungsted!

Jim

• #15   2. sep 2013 Den blå GSXRW på side 3 kunne vist godt bruge en ny bagdæmper...

• #16   2. sep 2013 Oplevet noget underligt i går, da min niece jeg går rundt inden på Nørrebrogade og kigger, se vi en fremmedarbejder der bare går hen og sætter sig op på en af de motorcykler der står helt oppe i foran også tager mandens hjelm af spejlet mens hans ven tager billeder af ham med hjelmen på skødet og jeg er helt sikker på at de ikke hadet fået lov til det af ejeren.. da jeg ligesom ikke kunne se at han stod nogle steder og kigget på eller snakket med dem bagefter. synes det er totalt perverst at de bare tager síg den frihed. jeg nået desværre ikke at få et billedet af det. min niece siger senere på aften at hun lage mærke til at flere af de mc folk der stod rundt omkring stod og peget over på dem, så andre har også lagt mærke til det.

• #17   2. sep 2013 da flot at de ikke tog den...

der er bare ingen respekt for andres ting, når man gør sådan....

det er bare ikke ok, hvis man ikke har fået lov af ejer..

mvh

• #18   2. sep 2013 Næ vi er helt enige. folk skal sku bare holde deres urindampene finger for sig. men man har bare sådan en forbandet lyst til at sige et eller andet til sådan nogle spader! men kender mig selv, og ved at hvis jeg får et lorte svar igen så bliver jeg stjerne tosset og det går ikke når min lille niece er med onkel i byen smiley og ejeren af den støver man jo ikke bare lige op smiley så man går bare vidre mens man skummer lidt inden i sig selv.

• #19   2. sep 2013 Jim,

Super flotte bilder, godt lavet.

Jeg var selv der ude på Nørrebrogade, dog uden cykel da jeg var i embedsførelse denne dag. Trods dårligt vejr, en hel del regn og blæst var det mange som mødt op for lukningen af bakken, alt om alt håber jeg allesammen fik en fantastisk køretur/dag. Det er jo altid en fornøjelse at se så mange forskellige MC man kan kigge på, og glade mennesker, jeg fik ihvertfald en rigtig god dag efter set alle MC.

Og bedst af alt, ikke 1 MC fik en afgift ude på Nørrebrogade, jeg holdt mig i god skik denne dag smiley

• #20   2. sep 2013 Ret fede billeder smiley lidt sjovt hvis man er med på et af dem smiley

Hans. ja vi fik også en super god dag, selv om solen ikke ligefrem skinnet. synes at det er rigtig fedt at være med til at lukke bakken, især når man selv køre.. kun 2 gang jeg prøver det, har en bakke åbning til gode. forstår ikke at flere af mine venner bare sidder hjemme i sofaen fordi der lidt byger over land, det regn der kom var jo ikke noget der er værd at skrive hjem om smiley hvis man bare har det rigtige tøj på smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #21   2. sep 2013 @Denny T: Ro på... holdt helt i front og der var givet lov til at skyde billedet! Ligesom Jens Betjent uddelte fan-foto's med små børn på Etat-cyklen! Men okay, så kom du lige ud og af med galden... havde det også være tilfældet hvis det ikke var en "gæst eller fremmed" ?? Forøvrigt blev der også serveret kold Cola fra de nærliggende fremmed-grill's til både "os" og Etaten's medlemmer....ganske nydelige unge damer med brune øjne, mørkt hår og rette støbning! smiley

• #22   2. sep 2013 GTR. nå ok, men det er jo ikke til at vide når man bare går forbi og tænker det ser underligt ud smiley

Hvad mener du med
    "havde det også være tilfældet hvis det ikke var en "gæst eller fremmed" ??"

Kold cola blev jeg ikke budt på smiley men længer nede af gaden blev folk budt på kold ØL. synes det er lidt sygt at gå rundt og byde folk på en halv liter ØL når de skal ud og køre en halv time efter.

• #23   2. sep 2013 ØL..
    hvad faen er der nu galt med en øl..
    tror nu de fleste godt kan vurderer om de kan-skal drikke en øl ca en 1/2 time inden de køre, det meste af den er forbrændt..
    og fordi man bliver tilbudt, så det jo frit og sige nej tak..
    tag den nu lidt med ro......
    det næste er vel du har noget i mod patter, og så bliver vi for alvor uvenner...

mvh

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#24   2. sep 2013 @Denny T: Du brugte ordet "fremmedarbejder" med en undertone der for mig blev opfattet negativt. Kan forøvrigt fortælle dig, at vedkommende er dansk født og læser på CBS - uagtet at hudfarven er en kende mørkere end din og min! smiley

En kold tager ingen vel skade af? I sidste instans er det jo op til modtageren at sige fra eller til...men indrømmet... én øl lugter som 5! Måles dog ikke som 5 smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#25   2. sep 2013 PS: Og Busa C... som skrevet i tidl. indlæg, så blev der også serveret kold Cola med go'e patter længere fremme i feltet! Jovist... du gik glip af meget!!!

smiley

• #26   2. sep 2013 hmm..

læste det godt,,

satans også man ikke var der..

mvh

• #27   2. sep 2013 Busa. Ja da muligt at de fleste har styr på det, og kan finde ud af at sige nej tak selv om det er gratis. men fandeme ligeså mange der ikke har styr på det, også er der dem der ikke siger nej tak bare fordi det er gratis også hælder de en ekstra eller 2 ned i halsen.

Patter og ben burde også være forbudt inden på fortovet så man ikke bliver forstyret i sin kørsel smiley men siger ikke at alle kvinder skal gå rundt i sorte affalds sække for ellers kan vi ikke styre vores lyster smiley

• #28   2. sep 2013 GTR. Nå ja ok, men det var ikke ment på den måde smiley

• landet
    landet Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #29   2. sep 2013 Hvor er det gode billeder er det video der bliver delt op?? Det er sjovt at se så mange foskellige mc'er og kørestile jeg glæder mig til at se resten godt gået jim

• #30   2. sep 2013 Super god stil! smiley
    Du Har i hvert fald fanget et godt billede af undertegnede.. smiley
    Gæt selv hvilket.. Stikordet er "Peace" smiley

• #31   2. sep 2013 Super gode billeder. Jeg har tilladt mig at smide det af mig i mit galleri:-)

• #32   2. sep 2013 @Brian,

Har du købt en sølv farvet BMW?

• #33   2. sep 2013 @ Hans

Neeej squ da.. smiley
    har da stadig den sorte SV'er...

• #34   2. sep 2013 Skodforum hvor man ikke kan gå tilbage og rette i sine forkerte tekster!!

Billederne er taget med almindeligt digital spejrefleks kamera så jeg har vel fanget ca. hver 5-10 MC'er der kørte forbi.

Alle billeder er lagt op nu.

mvh

Jim

• #35   2. sep 2013 Brian,

Hmm såg sku ingen som gjorde et peace tegn på en sort SV smiley Men sikkert som altid blind!

• #36   2. sep 2013 @ Hans
    Billede 3215 smiley

• #37   2. sep 2013 Super af dig Jim... smiley

• #38   2. sep 2013 @Brian,

Haha fordi den der kawan dækker dig lidt, nu ser jeg du laver V tegn smiley

• #39   3. sep 2013 respekt !

profilbillede
  • #40   3. sep 2013 Total stilforvirring smiley

profilbillede
  • landet
    landet Tilmeldt:
    okt 2011

#41   3. sep 2013 Hej jim og andre: jeg kan kun se link til de første billeder er der noget jeg gør forkert ???

• #42   3. sep 2013 det er der.. hvis du ser 5 sider.. så er det alle foto..

mvh

• landet
    landet Tilmeldt:
    okt 2011

#43   3. sep 2013 Ok men dem så jeg også igår før jim skrev at der kom flere billeder senere?

• #44   3. sep 2013 lol..lol..

sejt... smiley smiley

• #45   7. sep 2013 Super gode billeder, det skal du sgu have ros for, Mvh. Gut. ,

Kommentér på:
Bakkelukning billeder

Annonce