2.878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

sidste gang til træf på toppen skagen :-( sidste gang til træf på toppen skagen :-(

trillede en lille tur til skagen i dag (lørdag) og hold da op jeg blev skuffet.. har været der et par gange som en dags gæst, og har syntes at det har været et ok træf.. men hold da op en lodseplads jeg kom til i år.. begriber ikke dem der tager hjem lørdag ikke kan finde ud af at rydde op efter sig selv, forstår egentligt heller ikke at dem der står for træffet ikke gør noget... for de må da ha en interesse i at træffet får god omtale.. hørte et par turister (ikke mc folk) ved udgangen, som sagde "det ser sgu ud som Roskilde festival på en dårlig dag" surt... måske bare mig der er ved at blive en sur gammel stodder...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidste gang til træf på toppen skagen :-(
  • #1   20. jul 2013 var der også en tur idag, der var godt nok mange som kørte hjem allerede lørdag eftermiddag .......
    og ja gu sviner folk da,men er det værre end de andre år ??

• #2   20. jul 2013 var der oppe fra torsdag til idag gider ikke by festen som der er i dag smiley

• #3   20. jul 2013 Jeg køre sgu aldrig længere nord på end Aalbæk. de har sådan en hyggelig havn smiley

• #4   20. jul 2013 Er sku enig med tom var også der oppe i dag og syndes godt nok også folk bare havde smidt rundt med affald og efterladt alt lort der hvor de havde sovet, så slemt plejer det sku ikke at være. Så også der var flere steder hvor affalds spandene var fyldt til randen det ser sku ikke godt ud.

• #6   20. jul 2013 Det er mange år siden det kunne kaldes et træf - ord som byfest, tivoli eller forsøg på grisefest dækker bedre.

Som en skrev før er det bare et spørgsmål om tid inden folk ankommer fra nær og fjern med Nilles bus rejser.

Ps det er flere år siden jeg var der for sidste gang.

Thy træf kan herimod anbefales - et rigtigt træf med hvad der hører til inkl. publikum på motorcykler, den rigtige indstilling samt opførsel ... Og masser af hygge som hører et mc træf til.

• #7   20. jul 2013 vi var også nogle stykker deroppe idag og jeg må godt nok også indrømme, det gider jeg/vi ærlig talt ikke køre efter mere.... en skam det har ellers været et rigtig godt træf før hen

• #8   21. jul 2013 Affald og skidt??? Det er fest! Det skal se sådan ud.. Mandag er der ikke et fnug at spotte på pladsen... Indrømmet folk er nogle svin.. Tror / ved folk ikke er nogle svin når der ikke er nogen til at rydde op efter dem.. Nogle er self. men herre Gud, fester sviner.....

• #9   21. jul 2013 det var nu ikke pga affald osv jeg/vi ikke gider komme der mere.... synes mere det minder om en byfest/mini festival end et mc træf...... fair nogen er til sådan noget, andre er ikke.... men man kunne da se at der var MANGE som kørte hjem idag(lørdag)

• #10   21. jul 2013 Var der for få folk eller ? Hvad manglede der?

• #11   21. jul 2013 synes der var skræmmende få folk på pladsen ,lørdag eftermiddag ......

• #12   21. jul 2013 vi kørte nu også hjem lørdag,dog fra en klinisk ren camp,jeg kommer igen næste år, hvis i syntes der sviner til tpt, skulle i prøve at tage til dhb eller lign, der sviner folk det 10 dobbelte, fordi det kun er fest idioter med lidt for meget snus oppe i næsen der er der, og ikke folk med en reel interesse

• #13   21. jul 2013 Skagen har ikke været et træf i mange år.

• #14   21. jul 2013 Så er jeg ikke gået glip af noget kørte en tur i Vejle Horsens området

• #15   21. jul 2013 Jonas... det skal se sådan ud...??? helt i orden at der er fest, MEN der er stadig betalende turister der kommer på besøg, og det de får at se er efter min mening ikke i orden.. kl. 15.00 lignede der stadig en slagmark... det burde da være muligt at have få fjernet det værste på det tidspunkt, så gæster får en god oplevelse...

• #16   21. jul 2013 det er måske træffets største problem?? netop at der kommer for mange turister på pladsen ........

• #17   21. jul 2013 Tom J tror det er der problemet er, alle "gæsterne" i bil, barnevogne, hunde, cykelister, det var et træf, vi efterlod det som et losseplads smiley og det er sikkert sidste gang vi køre der op. Vi er ca 15-20 mc'ister og vi søger sku nye græsgange næste år. Gider ikke det der byfest.

• #18   21. jul 2013 Man slæber jo ikke sin kone, hund, kat, sæbe, tandbørste, rene underhyler, med til træf, vi tager til træf for at finde vores indre hulebo. smiley

• #19   21. jul 2013 Svineriet osv. er jo lige i ånden til en festival - så en ganske naturlig drejning i det koncept de har valgt.

De går hårde år i møde hvis det stadigt skal betegnes som et træf.
    Måske kan det køre videre som grisefest - men IMHO falder det nu uden for hvad der er et mc træf.

• #20   21. jul 2013 Turister har sgu da intet at gøre til et mctræf, det ligger ligesom i navnet, ikk???

• #21   21. jul 2013 Hvis man ikke kan tåle lidt skrald og svineri I et par dage, så burde man nok pakke camping vognen og holde sig fra træf.
    Efter min mening , så er folk der er hysteriske med skrald og oprydning samt står og pudser deres cycler på træf, lige så store turister, som de Hellerup knægte og piger som er på besøg.

• #22   21. jul 2013 c-4 hørt

• MadsBh
    MadsBh Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #23   21. jul 2013 Jeg var der tors- fre- og lørdag
    Hele tiden kørte der en traktor rundt med trailer fyldt med skraldspande. Rundt om traileren gik der omkring 4 personer som samlede alt affaldet op. Så det er bestemt ikke fordi de ikke gør noget for at holde pladsen ren.
    Men når folk sviner lige så hurtigt til som der bliver gjort rent så er det sku svært ikke.

Jeg har aldrig set så ren en "festival" plads.

• #24   21. jul 2013 hvad med patter..
    var der nogle gode patter der oppe.. det vil jeg gerne høre lidt om også... hvis der kan blive plads til det her .. smiley smiley

mvh

• #25   21. jul 2013 Jeg syntes nu også der var ganske pænt ryddet op...

Og syntes det var en fed fest alle dage...

Og det kan godt være der er flere "civile" der end andre træf... Men de kan altså godt feste...

• #26   21. jul 2013 Entrede selv pladsen ved frokosttid, men kørte igen kl18. Gad simpelthen ikke at blive der. TræfpåToppen er en skygge af hvad det var for 5-10 år siden - træls....

• #27   22. jul 2013 okay, med blødende hjerte må jeg tilslutte mig koret af skuffede træf-deltagere....
    Jeg har ellers en "bred smag = forskelle er udvikling" meeen... vi/de rigtige bikere druknede i turister + bedsteforældre + sælgere af anden etnisk herkomst ( jeg er IKKE racist ! har selv 2 adoptivbørn fra andre kulture ) + en del fra hellerupugen i gl. skagen + nyudklækkde studenter... øøhhh ? hvor "the free sprit " blevet af ? var i 2010 deltager i Daytona Bike Week i Florida... se her er stadig rigtige bikere = festlige, flinke, nærværende og meget meget hjælpsomme, høj som lav... ok, samminligningen er måske ikke helt retfærdig.. men stop byfesten, og lad os komme tilbage til den gode kammratlige og frie bikerkultur.. eller hvad ?

• #28   22. jul 2013 ja vi tog så en week. på touring campen i stedet, og helt sikker ikke sidste gang vi var der , det er for bikere ,og ikke alle muligeog umulige turister.
    Rigtig FEDT !!! sted hvis man er er til rigtig biker hygge, Og sparken dæk (MC DÆK)
    kan kun varmt anbefales mvh Kim.G

• #30   22. jul 2013 MC Touring Campen er hyggelig.

Men hvor ville det være dejligt med lidt hygge-baggrundsmusik når man sidder udenfor og snakker og får et par øl.

• #31   22. jul 2013 start din mc...

• #32   22. jul 2013 Busa

Det gjorde jeg i 2008 nede på marken kl. et godt stykke over midnat, fordi luftmadrassen var blevet lidt flad og skulle pustes lidt op med den el.drevne luftpumpe.

Det var ikke en vinder hos omkring liggende. Folk er knapt så tolerante deroppe, som de er på træf'ene.

• #33   22. jul 2013 hmm..

men god musik er det da..

smiley smiley

mvh

• #34   22. jul 2013 Var også på campen i weekenden, og ved de der ønsker rigtigt træf var hos mc 72 i Bælum.

• #36   22. jul 2013 Absoluttt

• #37   22. jul 2013 Jesper H det med musikken har du fuldstændig ret i , og ja knap så meget spektakel som på træffene, smiley men helt sikkert en hyggelig atmosfære, og masser af hyggelige folk, og jo der er PATTER der også smiley

• #38   22. jul 2013 super

• Johnny S
    Johnny S Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 4
    #39   23. jul 2013 Nogen af jer som har set disse billeder (link fjernet) fra Træf på Toppen - Ham fotografen har taget rigtig mange billeder smiley

Kommentér på:
sidste gang til træf på toppen skagen :-(

Annonce