735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Michael M
Michael M
Emner: 11 Svar: 82

Mlerklemmen Mlerklemmen

Hej.
Har lige være på Malerklemmen i dag da det var første søndag i måneden. Før i tiden var der næsten ikke til at komme til for andre motorcykellister på sådan en søndag, men i dag var der vel omkring 10stk.
Hvad er der sket? hvor køre folk hen den første søndag i måneden?

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mlerklemmen
  • #1   7. jul 2013 hmm..
    nogle siger at
    han har fucket det op..
    han gider vist ikke mc folk.. ( ejeren af stedet )

mener heller ikke der er grill pølser mere og øl og vand ude ved p pladsen , som før i tiden..

det er et dejligt område.. men selve spise stedet malerklemmen kan for min skyld passe sig selv..

mvh

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 11 Svar: 82
    #2   7. jul 2013 Du har ret, der var ikke skykken af pølsen, eller for den sags skyld, andet på p-pladsen.
    Og 100,- for 4 deller med surt og rødkål er heller ikke noget der lokker mig tilbage lige med det samme.
    Men hvor kører folk så hen?

Michael

• #3   7. jul 2013 Jeg hørte det samme fra en kammerat forleden dag, der havde hørt det var blevet dårligt.
    Så der er åbenbart noget om snakken.

• #4   7. jul 2013 Ja det er lige friske nok priser.. for at spise på en p plads lige op af toget.. hæ hæ.
    det trækker sgu ikke i mig..

førhen var der en stor grill med bla pølser . øl og vand og kaffe til en ok pris..

det kan vi lide ..

men folk køre vist til
    fx..
    munkholm broen.. roskildehavn.. langligne .. Helsingør havn.. marienlyst havn ved næstved .. er vist nogle af stederne...

mvh

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #5   7. jul 2013 Har heller ikke set mange mc'er når jeg har været derude. Men de laver gode æbleskiver! smiley

• #6   7. jul 2013 Det er nu trist det er blevet sådan. Var der et par gange for små 10 år siden. Der mangler sgu noget tilsvarende.
    I middelfart er der jo Caroline, som er ganske godt besøgt

• #8   7. jul 2013 folk køre vel i det gode vejr;) istedet for og holde stille

• #10   8. jul 2013 syntes altid langelinie er et godt sted slut eftermiddag eller ved en 19 tiden , altid hyggelige menesker,. roskildehavn er jo altid et torsdags hit,, syntes bare tit de ældre nisser er best til det der mødesteds hygge, og de unge ræser bare rundt for og spille smarte. lidt synd for det knal hyggeligt når unge og gamle mødes og erfaring deles , da de gamle bare kan noget vi unge ikke kan:)

• #12   8. jul 2013 Dannie. Linien og bump?? er det langelinje vi snakker om?? så er der da ingen bump, men brosten der har været der i evigheder.. tro de er lige så gamle som selve langelinje er smiley

• #13   8. jul 2013 Har ikke været der i mc sammenhæng, eller de sidste 30 år. men da jeg i 78 boet på skolen Solhjem i Haslev kørte vi tid til malerklemmen for at kaste æbleskiver i løgneren smiley det er sådan jeg husker det... stedet hvor man fik verdens bedste æbleskiver.. og var man et rigtigt madøre, kunne man sætte æbleskive rekord smiley det var verdensklasse!! trist at det ikke længer er sådan som i beskriver smiley jeg ville satme godt ha oplevet det med grill hygge og en masse mc folk dernede, det må ha været kanont hyggeligt dernede

• #14   8. jul 2013 Hvis nogen kommer lidt "sydover" så kan jeg anbefale en tur til Præstø havn.

• #16   8. jul 2013 Var også forbi Malerklemmen igår. Turen derned er heldigvis dejligt - men fremmøde ikke noget at skrive hjem om.....

Og jow - der bump på Langelinie..

• #17   8. jul 2013 Hehe hvor henne?? dem har jeg da ikke lagt marke til smiley

tænker i på det lige efter man er kørt under broen??

• #18   8. jul 2013 Siden rulleskøjte balladen startet har der været bump på langelinie og syntes det fint folk kan jo ikke styre gasse på sådan en strejkning hvis ikke der var bump

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #19   8. jul 2013 Bumpene er der vel også fordi der er så mange tourister, fra de der pramme der ligger derude..

• #20   8. jul 2013 de både lægger nogle gule sataner ud over vejen når de ligger i havn, køre man over den med bare 3 km i timen er man ved at blive kastet af sin knallert, og de sætter røde kegler uden i siden så mc ikke kan køre forbi uden at skulle over dem, hver gang jeg er der sparker jeg dem væk, og tager diskurionen med skibs vagten om at de må give lidt plads til os, hvilket de som regel går med til..

mvh

• #21   8. jul 2013 Sådan busa. Kan lige forstille mig dig sådan en halv flabet gammel mand man kun kan tænke Brian omkribg selv når du bliver 80 år Hehe.

• #22   8. jul 2013 hov hov..

for den bemærkning der, så sparker jeg dig hårdt i din pikke mand hvis vi mødes på fx langligne .. hæ hæ...

flab..
    smiley :)

mvh

• #23   8. jul 2013 Så det godt du ikke kan kende mig fra mængten så er ikke bange

• #25   9. jul 2013 Ja OK, dem hadet jeg ikke lige regnet med i ville hænge jer i smiley men tro lige jeg kan leve med et par små bump på vejen smiley hehe

Kommentér på:
Mlerklemmen

Annonce