726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

"træf" ved borgen "træf" ved borgen

Hejsa alle sammen

Jeg har længe gået og hørt brok osv. omkring de nye mc regler, afgift osv osv osv.

Så tænkte lidt på om nogen mon har gjort noget ved det?

Hvad siger i til og mødes udenfor borgen og vise at vi altså også er her, og har en mening? (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "træf" ved borgen
  • #1   15. maj 2013 Denne ide har af mange årsager været oppe før. Den bliver ALDRIG til noget hvis ikke een person påtager sig organisering af det - og den person bliver IKKE mig.

God fornøjelse.

• #2   15. maj 2013 Iden er rigtig fin og du vil helt sikker kunne samle folk til iden men som Knud skriver svær , prøv og se hvad der sker og jeg har selv en pige på 18 der lige har taget mc kort efter de nye regler og vi kommer gerne fra Holstebro
    mvh johnny

• #3   15. maj 2013 Jeg støtter gerne op, bare det er et tidspunkt hvor jeg kan nå at køre fra Odense til KBH smiley

• #4   15. maj 2013 Som knud siger

En eller anden skal lave en god hård snebold og trille den ned ad bakken smiley

Noget i stil med at nogen fastsætter en dato, og så sætter sedler op, lægger en bunke flyers ved langelinie og lignende rundt om i landet, laver nogle event-sider på diverse sociale medier.

Jeg tror det hár sneet nok.

Der skal bare pustes liv i det med et hårdt pust, så vokser det sig selv større.

Hvorfor er der ikke en interesseorganisation der bare modvejer sekten for sikker trafik pr automatik?
    Gosh

• #5   15. maj 2013 Mc A

Fordi - det her er en tabt sag!!!!!

Der er over to mill indregistrerede biler og et tilsvarende antal bilister(vælgere) i dette land. Der er ca. 130 tusinde indregistrerede MC-er

De gamle japanere var kloge: De sagde, at der er tre krige - den første kan du uden videre vinde, den anden kan du vinde for en eller anden pris, og den tredie kan du ikke vinde!!!

Den første skal du bare udkæmpe, den anden skal du udkæmpe, hvis du er villig til at betale PRISEN, og den tredie skal du holde dig langt væk fra!!!

Det her er den tredie japanske krig!

Derfor!

• #6   15. maj 2013 Er faktisk enig Knud.

Der er ikke nogen krig.
    Kun hjælpeløs "stritten imod" smiley

Medmindre måske man er Karsten Nonbo der sidder og pludselig opdager at han har lavet en indavlet lortelov.

Men hey.
    Han har ikke været med til at kræve 2 år mere modenhed til en 150cc vespa end en 7000cc Dodge for ingenting vel smiley
    Så ja.
    Cost overstiger langt benefit.

• #7   15. maj 2013 Nu er det jo nok de færreste vælgere der ved, at regeringen har fået sneget nogle 'spøjse' mc-regler ind smiley
    Jeg synes det er en god idé at gøre opmærksom på det, om det er en tabt krig eller ej kan være svært at sige. En start er i hvert fald at gøre opmærksom på man er utilfreds, ellers kan man vist heller ikke tillade sig at brokke sig smiley

• #8   15. maj 2013 Mads L:

Så grib den her snebold og løb videre med den!

• #9   15. maj 2013 ....du skal i hvert fald være sikker på, at tager nogen ikke initiativet til at holde fast i et sådant arrangement, så bliver det IKKE til noget - og som sagt bliver det IKKE mig - bliver det DIG?

....eller vil du bare som så mange andre sidde her og give ondt af dig;-)

• #10   15. maj 2013 Det bliver heller ikke mig, men jeg deltager gerne smiley og håber selvfølgelig på, at en med evnerne tager initiativet smiley

• #11   16. maj 2013 Hvis i husker de gule veste i bybilledet under lockouten, ved i også at 100.000 professionelle mennesker i protest på gaden, MED flertallet af de "menige" danskere i ryggen ikke fik rykket en skid på borgen, så er de par tusinde mc´ere sådan noget her vil kunne trække sammen da helt håbløst. Dem der sidder derinde nu har deres egen agenda og de rykker sig ikke - at all ...

• #12   16. maj 2013 Jamen som jeg før har skrevet har Knud desvære ret , men hvis der kunne angeres et møde med Trafik ministeren kunne det måske komme lidt i Tv avisen og så havde vi da pisse lidt op af bukse benet , men længerer kommer sagen heller aldrig

• #13   16. maj 2013 Det virker ikke.... Politikere med folkets mandat i ryggen, har en indgroet opfattelse af at de ikke kan tage fejl....Hvis ønsket er at ændre noget, må man prøve noget nyt.... Det er så bare ikke sket siden Stauning.... Stem blankt ved næste folketingsvalg og fyr hele banden.

• #14   16. maj 2013 for humorens skyld - skal alle stemme på enhedslisten, det kunne være SÅ sjovt at se det lille party sidde på hele magten smiley

• #15   16. maj 2013 .....GYS.....

• #16   16. maj 2013 Det er med enhedslisten som det er med dansk folkeparti.

De er nogle dygtige parlamentarikere, og nogle af de få politikere der ikke har solgt ud af deres ideologi (aka rygrad) i spurten efter de ligeglade men alligevel uundværlige midterstemmer.
    Men regeingsduelige er de desværre langt fra.

Helt ærligt, hvor mange der giver en fuck for andet end stabilitet stemmer på den blå rose eller på de højreorienterede venstrefolk?
    Jeg skærer ikke alle over een kam.
    Men jeg sorterer fårene fra bukken smiley

170 mandater til enhedslisten, så skal man sku ikke lade opsparingen stå på bankkontoen smiley

• #17   16. maj 2013 rigtig kommunisme har aldrig fejlet - rigtig kommunisme har aldrig rigtigt været prøvet ;o)

• #18   16. maj 2013 Som du siger knud, så er det en kæmpe stor opgave. Men som motorcykelister har vi en eller flere "uskrevne regler" Som eks lige og hilse på hinanden når vi passere hinanden på vejene. Og hvis man er stoppet på vejen og har et problem med motorcyklen stopper man jo også gerne og spørger om man kan hjælpe? Det er et specielt sammenhold vi har. Mange tror bare det er rygmærker og hårde mennesker der er relateret til motorcykler. Men det er jo alle slags mennesker der køre motorcykel! og vi godtager alle ligemeget om du køre det nyeste nye af det hotte eller en kina motorcykel som gør sin tjeneste hverdag som pendler mc.

Jeg tror at dette sammenhold ville kunne hjælpe med og sprede rygtet/dato (hvis det bliver til noget) Eks. kunne en eller flere fra de forskellige regioner og mc klubber, lave disse flyers og dele dem ud til arrangementer og på diverse mc værksteder som godtager og have et sådan budskab liggende.

Ved at organisere sådan et arrangement, skaber det en vis medie opmærksomhed og vil sikkert komme i tv. Mange er stadig usikre omkring de nye regler og endnu flere har sikkert ikke hørt om dem.
    Mange vil sikkert finde dem besynderlige, unødvendige eller gode - og ved at gøre opmærksom på det i tv, beder de sikkert om en udtalelse til hvorfor disse regler er dukket op.

Og et par tusind motorcykler der buldre i KBH´s gader ligger man nok lidt mere mærke til end et par bumsede teenager med hippie attitude og en joint i kæften.

• #19   17. maj 2013 Hvis der ikke er stemmer i det, er der INGEN politiker der gider at bruge tid på det..... ...... Og da vi via vores stemmer gang på gang tillader folketinget at "fucke" os, har de ingen grund til at tage borgerne alvorligt.....Så enkelt er det......

Hvis man tror det har nogen særlig betydning hvilket parti man stemmer på, så har man virkelig fattet meget lidt af hvordan vores model er skruet sammen....... Folk stemmer med pengepungen, og det betyder at der er et automatisk indbygget status qou........ Det vigtigste der findes er tid og frihed.... Men det har vi altså solgt for et invita køkken og brede fælge..... Så længe det er vores måde at prioritere på kommer der ingen forandring..... Protest foran Christiansborg... Ha ha , nu må jeg le....Tøsedrenge!!!!!

• #20   17. maj 2013 Jeg kan ikke lide det, men her er jeg nok nødt til st giver Nielze ret.

• #21   17. maj 2013 Giver desværre også ret, hader bare magtesløshed man har som borger

• #22   17. maj 2013 Jeg er også helt enig med Keyser..
    Er bare skræmmende som vi er begyndt at affinde os total med at andre skal styre hvordan vores dagligdag skal se ud..
    Tror hvis vi zoomer lidt ud.. Det snart begynder at ligne en myretue.. Hvor vi bare hver især skal passe ind i deres prik i systemet!

Men det jo nemt nok at sidde bag sin pc og beklage sig smiley Og hader selv dem der sidder og øffer uden at gøre noget ved det.. - Så der er jo ikke andet for end at flytte og finde et system som passer bedre..
    (Så bliver for mig næste år)

• #23   17. maj 2013 Jeg er absolut åben over for muligheden at lære et nyt land og sprog at kende.

Men de næste par år er min familie prioritet 3 næst efter tid og frihed.

Prioritet nummer 4 er at køre motorcykel.
    Så længe jeg ikke dør, så vil jeg skide på hvor mange dummebøder jeg får af etaten for ikke at være enig med/underkaste mig staten.

De skriver det bare på regningen.
    Konfiskation af mc og andre "deklarerede ejendele" er en kalkuleret risiko.
    Ligesom alt andet her i livet.

Jo før staten fatter dét, jo bedre.
    Men vi lever jo kun nu, så det er med at gøre hvad man vil, og kan.
    Fuck om man må. Der er ikke tid nok til og bruge det på at vente på bedre tider.

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
    #24   25. maj 2013 det lig meget ahahahahaa

Kommentér på:
"træf" ved borgen

Annonce