{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  St bededagstræf
  • #1   26. apr 2013 Det var politiet, der ikke ville lege med.

• #2   26. apr 2013 Det er sgu latterligt, der er jo flere problemer ved at køre som vi gjorde idag, end hvis MPerne havde hjulpet....
    Og hvorfor ville de ikke hjælpe? Dette foregår hvert år.

• #3   26. apr 2013 Det var første gang jeg var med og jeg hyggede mig, trods lidt ventetid ved diverse lys kryds smiley

• #4   26. apr 2013 Jeg har været med i mange år efterhånden og det var sgu lamt idag, men fedt at du hyggede dig brian:)
    Og dig på en der sølv maxi scooter, fuck du kørte sgu irreterrende! smiley
    Pick a lane!

• #5   27. apr 2013 Jeg valgte at køre hjem 5 minutter før netop pga jeg ikke gad at køre i kø smiley

• #6   27. apr 2013 Jeg kørte også før optoget startede, netop fordi jeg frygtede den ustukturede kortege.

• #7   27. apr 2013 Det var sku øv for arrangørerne der står for det.
    At man planlægger noget, at så det går i vasken.
    Ruten kunne være super god hvis MP'er stod ved lyskryds, men ruten gennem Aalborg er ikke kortege venlig uden.

Er uforstående overfor politiet ikke vælger at leger med?!?

• #8   27. apr 2013 Der var betydeligt færre i år end normalt, men i det store hele synes jeg bestemt det er et godt initiativ. Personligt synes jeg altid det er fedt når mange mødes. Nogle personer ser man jo kun den ene gang om året og nogle gange, som i år, møder jeg gamle bekendte man ikke har set en menneskealder.

-Men det var da en halvkold fornøjelse at køre til og fra Fårup først. Men skal da ikke klage. Kunne bl.a. se at Hanspree og en lille flok fra Viborg var drønet herop. Nice *S*.
    Det ellers store træf i Lundby Krat blev sq en våd fornøjelse og det gjorde da også at kun ganske få var møødt frem. Ser frem til mange 2013 træf derude med masser af MC´ister. Vel mødt *S*

• #9   27. apr 2013 Brormand næste gang ringer du lige:D jeg er jo i Frederikssund PO:D

Men kører i tæt i kolonne skal alle sku hold tilbage... Bruge det tit i hjemmeværnet.

Færdselslovens § 7 stk. 6

Stk. 6. Trafikanter skal give fri passage for forsvarets og civilforsvarets kolonner, grupper af børn under opsyn af ledere, ligtog eller andet sluttet optog.

Ad stk. 6.: Pligten til at give fri passage forudsætter, at kolonnen eller optoget er samlet så meget, at der ikke er store åbninger mellem de enkelte grupper, hvor passage uden fare og ulempe kan finde sted.

• #10   27. apr 2013 Nok er du i hjemmeværnets 5-O, men du er jo ikke MPer som var dem der skulle rydde vejen for os;).

Kommentér på:
St bededagstræf

Annonce