{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bakken
  • #1   28. nov 2004 håbede at det var en fejl... puha det bliver sikkert koldt..

• #2   29. nov 2004 Det er sgu liiige tidligt nok synes jeg.
    Jeg tvivler på jeg kan få kværnen klar til der....

Martin

• #3   5. dec 2004 Ja puuh, det bliver da alt for koldt hva!
    Man kan evt mødes i Vejle, og så stille og roligt trille over af mod øen.. Vi er hvertfald nogle stykker fra Vejle der har snakket om at køre med derover...:-)

• #5   6. dec 2004 Hurtigt, det er vi fra Vejle Max klar på, livet begynder først efter 200km/h:-) ej man skal jo køre ordentligt..
    Hvis man evt kan mødes ved Shell tank lige efter vejle v Skærup kunne d da være sjovt..

• #6   7. dec 2004 hey steen j hvad er ordenligt tøj... hvad har du på når det er koldt giv os nogle fif

• #8   12. dec 2004 Hej Steen det lyder som om du har nosser og den rette ond hahahahah, fedt at læse, om det så sner så skal jeg ind og køre race når Bakken den åbner hahaha, ved dem som kommer fra Fyn og Jylland de lige holder ind ved tanken efter broen og for benzin og pisser og hvad de nu laver, også ellers ind til benzin stationen i Karlslunde også ind mod centrum, i siger bare til jeg er klar, men mangler nogle ortenlige hansker, har lige været ude og køre på min Honda, og det var kun fingerne jeg frøs om, men det var pisse fedt og skide sjovt og se folk i hoved ude på motorvejen, da en tåbe af en Korsør viking skulle forbi hahahaha. mvh Jan k

Kommentér på:
bakken

Annonce