Swap Meet ( Stumpemarked/bagagerumsmarked ) Swap Meet ( Stumpemarked/bagagerumsmarked )
Efter stumpemarkedet i Herning i Lørdags med alt for meget "gøjl og nips" fornemmer jeg at vi er mange der gerne vil " tilbage til rødderne". Et marked hvor alle vi motor-freaks kunne bytte og handle brugte stumper.
Hvorfor ikke arrangere et årligt tilbagevendende
Stumpemarked/bagagerumsmarked i slutningen af Maj eller starten af juni, kun for private og kun med reservedele, værktøj og andet motor-relaterede objekter...???
Jeg har et par lokaliteter mellem Herning og Brande i kikkerten.
Prisen for en "stand" med plads til en bil og et salgsareal på ca. 2x3 meter skal være 50-100 kr. og måske en 20'er for dem der
bare vil ind og kigge/købe...
Pengene skal gå til leje af pladsen og div. udgifter så som
toiletvogn, opmærkning, oprydning og PR.
Jeg vil få brug for 4-5 lokale hjælpere. Skriv en PB hvis du vil hjælpe.
For lige at lodde stemningen laver jeg herunder to indlæg....
I det øverste kan du trykke på "thumbs up" nede i højre hjørne hvis du ville være interesseret i en stand.
I det næste kan du trykke på "thumbs up" hvis du ville besøge sådan et Swap Meet...
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
jan 2005
jan 2005
jan 2005
Ville det gøre en forskel hvis det var gratis?
Hva' hvis man bare skulle møde op, på en parkeringsplads i Herning, en lørdag i Juni, med sine stumper...
Så tryk her >>>>>>>>>>>>>>>>>
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
Fx har jeg lige afsluttet et arrangement for salg og køb af børne ting i en hal, brugte babygalleri til at informere der var 1 som købte bord og 4 der ville kigge... Men lavede en hjemmeside, facebook side annoncer i lokale aviser og ellers bare sprede bidskabet overalt, vi endte med 500 besøgende og 100 stande og regner med at bliver flere næste gang :).
jan 2005
Send en PB. hvis du vil vide mere....
Swap Meet ( Stumpemarked/bagagerumsmarked )