1.374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Skærtorsdag i Esbjerg Skærtorsdag i Esbjerg

Hej Alle.

Så er det tid til fest i hos Lost Vikings MC, Stærevej 7, Esbjerg.
Vi bor ca 2 km fra centrum og har gode parkeringsmuligheder.

Skærtorsdag den 28/3 fra kl 15-?.

Vi har hyret en proff DJ til rytmerne, han vil være på fra kl ca 20.

Der vil være grillpølser og hotwings til rimelige priser.

Baren vil blive betjent af 2 søde piger + div. medlemmer af Lost Vikings MC.

Vi ses den 28 marts.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skærtorsdag i Esbjerg
  • #1   12. mar 2013 Tror jeg kører ud i road riders hvor ruten slutter, det er trods alt dem der arrangere det smiley

• #2   12. mar 2013 Simon G helt enig,det er trods alt dem der arrangere træffet

• #3   12. mar 2013 Det er da også frit valg, hvor man kører hen, det er bare et tilbud. Mange holder åbent den dag.

Sidste år var der 100 i klubben, så nogle finder åbenbart vej.

• #4   12. mar 2013 Ja det da også fint tilbud da alle ikke kan være ved roadriders alligevel, men hvis man ikkestøtter dem lukker de måske for træffet og tvivler stærkt på andre vil/kan tage over! Så derfor støtter jeg dem da de før har snakket om at slutte, og det er en af årets største dage i esbjerg smiley

• #5   12. mar 2013 Jeg tager sgu også ud til MC Road Riders... Ruten slutter der og man kører jo med hele vejen!

• #6   12. mar 2013 Tror jeg bliver hjemme !! smiley

• #7   12. mar 2013 Der er mange klubber i Esbjerg der prøver at komme på banen skærtorsdag men synes man skal støtte den klub som startede det i sin tid.Har selv været med fra starten af 90 erne hvor der var ca 40 mc på torvet ;-))

Men fint med andre tilbud også,håber det bliver en festdag som det plejer

• Michael Beck J
    Michael Beck J Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #8   13. mar 2013 Som en helt 'grøn' gut i den her verden så vil jeg gerne vide om der er nogen der kan hjælpe mig med hvad ti det starter torsdag på torvet..? er det hele formiddagen eller hvordan fungere det?

Håber en venlig sjæl vil uddybe foretagenet en anelse for mig.. smiley

• #9   13. mar 2013 Ankomst omkring kl. 11 stykker og så kører man derfra samlet omkring kl. 15

• #10   14. mar 2013 Det starter om formiddagen med første cykler kl ca 10 ankommer til Esbjerg centrum(Torvet) og derefter kommer der mc i store mængder.Så går man lidt rundt og kigger,snakker med andre mc ister.Kl ca 14.45 finder man sin mc og begynder at gøre sig klar til en fælles tur igennem byen med endestation ved Mc Road Riders klubhus.

OBS.

Vær opmærksom på at politiet stiller fartkontroller op mange steder i om omkring Esbjerg denne dag.

• #11   14. mar 2013 Kæmpe træf i gå gaden kl 12-15 også fællestur gennem byen til roadriders klub, jeg kommer ihvertfald

• Michael Beck J
    Michael Beck J Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #12   14. mar 2013 Tak for tilbagemelding... Jeg skal helt sikkert også med.. så må vi se om damen vil med bagpå..

Kommentér på:
Skærtorsdag i Esbjerg

Annonce