1.358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Jakob J
Jakob J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

MC Klub for Tømrer lærlinge på Fyn MC Klub for Tømrer lærlinge på Fyn

Hej

Jeg har en ide som jeg tror, kunne blive til virkelighed hvis der var opbakning om det.
En motorcykel Klub for Tømrer Lærlinge på Fyn.
Nu ved jeg ikke hvor mange tømre lærlinge som har motorcykler men der er da 4 i det firma jeg arbejder for.
Så må der vel også være andre lærlinge på Fyn, med motorcykel som kunne tænke sig at være i selskab med andre, der elsker at køre på motorcykel, og så have den ting til fælles at man er i lære som tømrer.
Klubben skulle jo selvfølgelig have et navn men det ville være til afstemning når medlemmerne var samlet.
Jeg snakker ikke om at man skal mødes hver weekend men nogen gange om året ville være perfekt.
Kravene er at man skal eje en motorcykel. Her snakker vi ikke om hvor stor den er”KUBIK” eller hvor mange hestekræfter den yder. ”En motorcykel” alt fra en Honda CBF 125 til en Boss Hoss med 5700 kubik.
Og så skal man være i lære som tømrer. Om man har 3 år tilbage eller om man har 3 måneder tilbage af sin lære tid er lige meget. Bare man er i lære. Man skal være lærling når man melder sig ind, og når man så bliver sven er man stadig medlem af klubben.
Og sidst men ikke mindst. At man syntes at motorcykel bare er det fedeste at køre på… smiley
Alle der læser dette må gerne dele det, så budskabet bliver spredt ud i verden.
På forhånd mange tak til alle der har interesse i dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Klub for Tømrer lærlinge på Fyn
Kommentér på:
MC Klub for Tømrer lærlinge på Fyn

Annonce