{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Isle of Man TT
  • #1   11. jan 2013 det er en 'pimped' version af den her (link fjernet)
    som i forvejen ligner en skamløs kopi af er6-n det bliver interessant.


  • #2   11. jan 2013 Ja det kan godt være de ikke er klar ....endnu... men det er vist bare et spørgssmål om tid , så har de kinøjser udvikle div ting og sager til ingen penge og i en god kvalitet..

    det er jeg sikker på..
    men det bliver spændene at se hvordan det går dem i år.



    mvh


  • #4   11. jan 2013 Giv kineserne nok tid, så skal de nok få lavet en hæderlig kopi af en eksisterende cykel, uden tvivl.
    Men har svært ved at se dem udvikle noget selv.


  • #5   11. jan 2013 Bare et gæt, men tror der er lang vej fra deres til min i ydelse, og styregenskaber.
    ER6N med zx6r 2010 forgaffel, brenser og forhjul i magnesium fra PVM, 2kg. Bagsvinger fra Kawasaki Versys 1.2kg lettere end org. Monteret med ZX6R bagfælg i magnesium fra PVM 3kg. Specielfremstillet sæde fra USA, en masse i carbon. Hugger specialfremsdtillet fra tyskland i carbon. WP fuld justerbar bagfjeder. Bagerste fodhviler fjernet. Clip-on styr, bremsevædskebeholder, armeret bremseslager mm fra ABM, MINI speedo, insprøjtning boret 4mm op, portet top, kompression hævet ved stempler med 2.3, skarp knast, meget åbent luftfilter, full titanium udstødning fra Arata. letvægt kædekit (ikke O-ring) har sgu nok glemt en del men målet er 150kg tør vægt og 90hk på hjulet.


    profilbillede
  • #6   12. jan 2013 johndoe , tror du gætter forkert

  • #7   12. jan 2013 Din er jo også ombygget mon ikke også man kan det med en kineser...

  • #8   12. jan 2013 Mon den når at ruste væk, inden den kommer i mål?

Kommentér på:
Isle of Man TT

Annonce