1.149 visninger
|
Oprettet:
Isle of Man TT {{forumTopicSubject}}
Ja jaah, så er kinøjserne sgu også med hvor det går stærkt... Blir' sjovt at se hvordan den klarer sig!
http://www.motorrad.se/?nid=1314
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
som i forvejen ligner en skamløs kopi af er6-n det bliver interessant.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
det er jeg sikker på..
men det bliver spændene at se hvordan det går dem i år.
mvh
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
Men har svært ved at se dem udvikle noget selv.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 131 Svar: 370
ER6N med zx6r 2010 forgaffel, brenser og forhjul i magnesium fra PVM, 2kg. Bagsvinger fra Kawasaki Versys 1.2kg lettere end org. Monteret med ZX6R bagfælg i magnesium fra PVM 3kg. Specielfremstillet sæde fra USA, en masse i carbon. Hugger specialfremsdtillet fra tyskland i carbon. WP fuld justerbar bagfjeder. Bagerste fodhviler fjernet. Clip-on styr, bremsevædskebeholder, armeret bremseslager mm fra ABM, MINI speedo, insprøjtning boret 4mm op, portet top, kompression hævet ved stempler med 2.3, skarp knast, meget åbent luftfilter, full titanium udstødning fra Arata. letvægt kædekit (ikke O-ring) har sgu nok glemt en del men målet er 150kg tør vægt og 90hk på hjulet.
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.408
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 230
Isle of Man TT