1.363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Bakken åbner spørgsmål Bakken åbner spørgsmål

Hej MCG

En kammerat og jeg overveje at tage over og være med til at åbne bakken sidst i marts. Vi har ikke før været til træf eller noget da vi begge 2 først har købt mc her udenfor sæson. Spørgsmålene ligger så lige i:

Hvordan forgår det?
Hvad tid starter det?
Hvor mødes man? (Er det på Bakken eller andet sted inden?)

kom gerne med alt det info i kan til os.

Vi kommer begge 2 fra Viborg.

På forhånd tak til alle som giver info smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakken åbner spørgsmål
  • #1   2. jan 2013 Skulle mene, at det er den 21/3 smiley

I kan evt. finde nogle at køre med derover?

• #2   2. jan 2013 Som regel mødes man på nørrebro på den lukkede del tæt på nørrbro station smiley Omkring eftermiddagstid starter man. Hele gaden bliver proppet med parkerede motorcykler smiley

• #3   2. jan 2013 Der køres fra Nørrebrogade. Og folk bør SENEST være der kl 17,00 hvis man vil være op foran. Ellers bliver der meget langt at køre osv.

http://map.krak.dk/m/naO64

• #4   2. jan 2013 Kør ind på Nørrebrogade fx fra Nørrebros Runddel (v/Jagtvej) - og kør udad. Politiet afspærrer krydset Nørrebrogade - Borgmestervangen, normalt fra klokken 18, og herefter kører cyklerne ind og slutter tæt op i hele vejens bredde. Afgang er klokken 19 med politiet forrest. Alle lyskryds hele vejen til Bakken i Klampenborg ignoreres. Ved de fleste kryds står der politi, som holder tværgående trafik tilbage. Det er bare at følge strømmen. Man kører denne dag gratis ind på Bakkens p-plads (græs og grus). Go' fornøjelse.

• #5   2. jan 2013 der er et par stykker.... der har spurt om det før...

tjek link her ....
    mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/sogeresultat?page=1&sort=4&search=bakke+%c3%a5bning

• #6   3. jan 2013 regner også stærkt med jeg skal derover i år for første gang;b
    er selv fra bjerringbro, og der følges jeg med min far og hans mc venner;)

• #7   3. jan 2013 Paw: hvornår jeg regner i med at kører der over af?? Kunne være man kunne følges med jer ???

• #8   4. jan 2013 Hej igen ved ikke helt om de har planlagt det endnu, men skal snakke med fin far idag så skal jeg da lige spørge:-)

• #9   4. jan 2013 Altså - vi er en flok, der plejer at mødes på Dagmargades P-Plads ved 16.15 -16.45 tiden. Når så klokken bliver 17.15 ca kører vi samlet ind i Nørrebrogade. Her kommer der så konstant flere og flere MC indtil kl. 19. I den mellemlggende tid kigges der på livet i gaden, sparkes dæk, spises og tisses af.

Kl ca. 18.55 begynder folk at starte op og derefter blafrer hele Nørrebrogade. Kl. 19. startes kortegen - de sidste år har der kørt en del statsautoriserede MC-ister på hvide cykler med rundt i kortegen, hvilket har hjulpet en hel del på afviklingen.

Turen til Bakken tager små 40 minutter, og der er parkering derude. Vi der mødes plejer at have et bestemt sted at drikke kaffe, og på et tidspunkt kører vi så nogle stykker samlet derfra.

Det her er faktisk noget man bør opleve. Marts kan være skønt men også pissekold. Det kan være en overvejelse værd at kigge på lukningen i august. Det forgår på samme måde, men meget ofte er vejret langt bedre.

Hvis det ikke ligefrem er katastrofalt vejr plejer jeg at deltage i begge dele.

• #10   4. jan 2013 Paw: Lyder godt.

Knud: mange tak for dit svar det var dejligt med en masse info.

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #11   4. jan 2013 Jeg var derinde sidste år med tøsen bagpå. Hun havde lige lært at man hilser på andre på motorcykel, så hun var ellevild.
    Også for mig var det en større oplevelse end jeg havde regnet med. Vejret var også super.
    Vi var der v. 18-tiden og holdt allerede på bysiden af Runddelen, så hvis man vil være med lidt fremme skal man nok være der v. 17:30 tiden

• #12   4. jan 2013 Husk meget varmt tøj.... Der er frygtelig langt og koldt, når man skal hjem til Jylland kl."solen er gået ned"

Men fedt at opleve smiley

• #13   4. jan 2013 Brian S:

Du har helt ret. Tøj er vigtigt. Hvert år kan man spotte et antal rookies der er med for første gan, og de er BLÅ af kulde. Også selv om man ikke har langt etr de færreste af os justeret til at være udendørs 3-4 timer i marts plus et par kortere eller længere mc-ture

Kommentér på:
Bakken åbner spørgsmål

Annonce