{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Fyns mc festival 2012 kritik / negative kommentarer {{forumTopicSubject}}

Syndes at fyns mc festival i år har været forandret for meget i forhold til de sidste par år man hørte flere sige at der manglede borde ved teltene og udenfor teltene..toilet forholdene er stadig dårlige og ulækre ( træls at være kvinde.) Scenen/ underholdningen udenfor er savnet (SPAR IKKE DET HELE VÆK nu betaler man også for mælk og juice ) hørte flere sige at de også savnede at se de fynske klubber som er arrangører af træffet

KLEM BALLERNE SAMMEN OG BEVAR ET GODT TRÆF....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyns mc festival 2012 kritik / negative kommentarer
  • #1   24. aug 2012 Var ikke med i år.

Var udendørs scenen væk?? Den var da guld værd... især lørdag eftermiddag i de andre år.

• #2   24. aug 2012 det med boderne har du ret i.......

vi undred os over der ikke var mere og flere.....

ellers syntes vi der var mega hygge og god stemmning osv...

mvh

• #3   24. aug 2012 De kan godt lade boden med alkometeret være til det sidste. Jeg blæste stadig langt over det tilladte da de pakkede sammen kl 14.00.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 233
    #4   24. aug 2012 Festivalen er luknings truet pga. af økonomi, og jeg kan kun derfor opfordre til at man køber sine drikkevare på stedet og støtter arrangørerne..

Alle de år jeg har været derude er der ikke det bord om morgenen som ikke er overklistret med medbragte sprutflasker og øldåser, hvilket jeg finder langt ude taget i betragtning af de priser de kører med..

• #5   24. aug 2012 Absolut...... syntes priserne på drikke vare var- er yderst rimelige, kunne ikke finde på at tage drikke vare med, når priserne er så rimelige.......

mvh

• #6   24. aug 2012 På deres hjemmeside kan man sende en mail til dem med de ønsker man evt har

• #7   24. aug 2012 Var der om lørdagen og det var super masse af fede cykler og skide godt vejr.

• #8   24. aug 2012 kan kun sige at selvom forlk har deres egen sprut med til THY træf så kører det sku godt rundt så det er ikke kun på sprut der gør at det ikke hænger sammen de må gører noget galt vedsiden af problemet med medbragt sprut. hvormange deltagere er der til træffet?
    mvh
    Jan TMC

• #9   24. aug 2012 Jeg var med første gang sidste år og nu igen i år. Jeg synes også der manglede noget... vildt skuffet over at dækafbrændning var udenfor fest pladsen. Og kl ca 02:00 eller før, var det slut med udskænk. og rent faktisk rimelig dødt.Der stod i programmet at der var 18 live bands. Helt vildt fedt med al den musik. Men 10 ell 12 bands havede også dækket behovet (tror jeg, kan kun tale for mig selv) Der kunne man da godt sparre lidt på budgetet. Men mig og kæresten hyggede os da helt vildt. Vejret gjorde jo også en del. Og vi kommer da sikkert igen næste år hvis det ellers er rimeligt vejr,..

• #10   24. aug 2012 Jeg var der for første gang i år. Har været i Skagen de seneste 10 år og ville prøve noget andet. Jeg synes træffet på fyn var super godt - fede omgivelser,rimelige priser, forskelligt musik udbud, morgenmad incl, fri entre til friluftbad, boder, prøvekørsel og en masse flinke mennesker. Jovist der var kø ved morgenmaden - det var rettet om lørdagen! Er helt enig med at flere borde kunne være tiltrængt. Jeg synes det var et fedt træf og deltager gerne igen. Konstruktiv kritik til arrangørerne er godt men husk også at rose det som var godt.

• #11   24. aug 2012 Man sammen ligner med Thy og Skagen som er mc træf hvor den på Fyn er en mc festival derfor meget musik

• #12   24. aug 2012 ole h - ordet festival er da ikke ensbetydende med musik?
    http://www.beerfestival.dk/
    (link fjernet)
    http://www.art-festival.dk/
    Bare lige hvad der dukkede op. Jeg sammenligner i høj grad de tre mc træf. Masser af bikere, øl , musik , hygge osv....

• #13   24. aug 2012 Henrik c ingen tvivl om at det er et træf som de andre men har ikke prøvet de andre som jeg nævner men har hørt der ikke er så mange band som Fyns træffet men ingen tvivl om at der er nogen der har gjort noget for at få det op og kører sidste år hvad der mange flere begivenheder som i år da de fejrede 10 års

• #14   24. aug 2012 En del af konceptet på Fyns MC festival er at netop at der er rigtig god musik - og det koster penge.. hvis man gjorde som Thy-træf- at have det samme elendige røvballe-band til at spille 2 dage i træk så ville det ganske rigtig være billigere...

Udendørsscenen var sparet væk i år pga. et masivt underskud sidste år - men jo den manglede der er jeg enig med dig i.. men alternativet var at der ingen festival havde været i år.. Arrangørklubberne har ude og lægge penge på bordet af egen lomme for at festivalen blev en realitet i år..

.. der var ligeså mange borde udenfor som der plejer .. men det var (heldigvis) rigtig godt besøgt i år og tillige supergodt vejr, så kommer er mere pres på bordene..

Jeg har lidt svært ved at forstå at du ikke kunne se de klubber der er med til arrangere lagde du mærke til udstillingerne lørdag???

Og en VÆSENTLIG forskel ift. Skagen og Thy-træf så er dette IKKE noget profittræf
    - hvis der er overskud så bliver pengene ikke trukket ud til klubberne, de går til en endnu bedre fest året efter (læs evt: (link fjernet) ..

og ang. alkoboden - hvornår den kører/lukker er udelukkende op til ham der driver den - det er uafhængig stadeholder - ligesom det også er på skagen (samme gut i øvrigt!)..

• #15   24. aug 2012 og Sune.. at alko-boden er der er vel nærmere en service end et problem.. og der var satme ikke mange på pladsen søndag kl. 14 - så jeg kan godt forstå at ham gutten valgte at køre sin vej, en sidde en søndag og tjene en 20'er i timen eller mindre.. Men fedt at du gav den gas lørdag smiley

• #16   24. aug 2012 Det er generelt rigtig dårlig stil at medbringe drikkevarer på en træf plads ! Hvis alle brugte de ekstra par hundrede så ville der være økonomi til meget mere sjov og ballade....

• #17   25. aug 2012 er entlig ligeglad om det er profit træf eller ej og jeg har ikke brug for 18 ammatørbands så hellere 2-3 gode ammatørbands er fint til mig , jeg kommer mest for hyggen og de fede mennesker der kommer til træf så i mine øjne så er folket enige ellers ville fyns træffet jo være så godt besøgt at der ville være råd til de bands der er på programmet så måske det er konceptet der ikke hænger sammen.... men som sagt så er jeg ikke expert bare en træf deltager. og ang røvballe band så må det jo virke fint for der er altid fyldt med mennesker ved thy og der var person/mc rekort igen i år så det må siges at de har fundet det koncept der virker her i det mørke jylland.
    mvh
    Jan TMC

Kommentér på:
Fyns mc festival 2012 kritik / negative kommentarer

Annonce