{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Ny gruppe for nye mc folk, midt & vest-sjælland regionen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen på MCG,

Mig selv og Martin (Sorø), har lavet en ny gruppe for nye mc'ister i rehionen midt & vest-sjælland. Jeg håber i vil tage godt emod denne nye gruppe med et positivt smil smiley

Lidt off topic inden jeg beskriver formålet med hvores egen gruppe, så ved jeg at der findes mange gode forskellige slags grupper er inde på MCG, hvor man også som ny er hjertligt velkommen at kunne deltage. Men det er jo nu en rigtigt stor forskell på alle disse grupper som er lavet her inde på MCG, så iden vi har med at lave en ny grupper for alle de nye uerfarne MC'ister som endnu ikke er tørre bag ørerne er følgende.

Hoved formålet med hvores gruppe er at vi "altid" køre i samlet gruppe, ingen som køre fra gruppen, eller stikker af i forvejen så at sige. At vi i gruppen kan udveksle så vel nye/gamle ideer, og kunne udvikle os som MC'ister på de danske veje. At vi som fælles grupper kan tage afsted på nogen af de godkendte kørtekniske svingkurser, bremsemanøver bane osv.. og på den måde få lidt bedre, og sikker kørsel i hvores rygraden med tiden.

Det er jo langt fra alle som er "kun" til svingkørsel være gang man samles, det betyder jo ikke at vi slet ikke vil lave sving, for all del, vi er jo her for at lære af hindanden og på sigt kunne få lidt proffessionel hjælp til at flytte hvores egen barlinje til at blive bedre kørere, og føle sig mer sikker i trafiken. Betyder jo ikke at man p.t er dårlig i trafiken, men som mennsker har vi jo altid nogen sager som vi er antingen god eller dårlige på, og der kommer jo delen med at tage lære af andre i hvis mån, ihvertfald på den bedste måde muligt.

I denne nye gruppe velkommner vi allesammen, ny, som rutinered MC'ist, også uvanset hvilket mærke din MC har er i altid velkommne. Hvis gruppen får nogen rutinerede MC'ister så ser jeg fram emod nogen personer som også vil give det der skal til udover at have sjovt, møde andre, dele fælles interesser, kaffetid smiley med at kunne være et forbillede i hvordan sikker MC kørsel kan forekomme. Jeg læste her på forumet ikke så lang tid siden, "Lige børn - leger bedst og det må man jo sige det er sandt. Men det betyder jo ikke at vi slet ikek skal mødes med andre MC'ister/grupper som er rutinerede, serføligen skal vi det, vi deler jo efter alt samme interesse om sommeren, og kan drage fantastik lærodom af ældre, gavede MC'ister smiley

Gruppen vil skrive hvordan vi plannere en tur, hvor turen går hen så vi kan få flest mulige med være gang. Hvores fællesturer vil såvidt muligt have forskellige destinationer være gang, og det vil blive annonceret inde i gruppen exempelvis, idag skal vi køre mer sving og små veje for at selve få prøvet dette af bedst muligt. Med andre ord, du køre i det tempo som passer dig i svingerne, og ikke andet. Det er der vi er her allesammen for at hygge og lære.

Hvis man har et spørgsmål er man serføligen velkommen at sende mig eller Martin (Sorø) et PM her på MCG siden, og vi vill prøve at besvare dit/dine spørgsmål hurtigest muligt.

Tusen tak allesammen for at ni læste indlægget om hvores nye gruppe, vel mødt hvis det har interesse.

mvh

™Hans - Korsør

Link til gruppen forneden.

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/koereturefornyemcfolkmidtvestsjaelland

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gruppe for nye mc folk, midt & vest-sjælland regionen
  • #1   14. aug 2012 Jeps, super flot beskrivelse Hans smiley

Man må kravle før man kan gå. Vi blev sådan set inspireret lidt af en anden tråd som har skabt en livlig debat, uden at blande mere af den debat ind i tråden her så kunne vi godt tænke os en gruppe hvor vi undgår skuffelser, feks. over at køreturen ikke levede op til ens forventninger, der blev feks. kørt for stærkt, der forekom en del ulovligheder, man blev hægtet af fordi man lå bagerst og ikke var stiv i svingkørsel, osv. det giver ikke en god oplevelse, og det skal det være at køre MC, derfor vil vi gerne finde sammen med andre på samme neuvo, der finden sikkert også dem der lige har fået kørekort og mc, og tænker "jeg helt vildt lyst til at køre sammen med nogle andre, men jeg kan nok ikke følge med så jeg køre mig bare en tur selv" sådan skal det ikke være, her er vi alle lige, og som Hans siger, erfarne folk der har lyst til at dele deres viden og har tålmodighed til at tøffe med de nye drenge er meget velkomen også smiley

• #2   15. aug 2012 Så er første tur planlagt, et lille smut til Reersø imorgen torsdag kl 12:00

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/185344-tur_torsdag_168_kl_1200_fra_slagelse_til_reersoe?status=1

Kommentér på:
Ny gruppe for nye mc folk, midt & vest-sjælland regionen

Annonce