Roskilde Havn idag Søndag 12 August 2012 {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Nu prøver jeg igen og spørge hvis nogen plannerer at køre til Roskilde Havn idag Søndag? På tiden jeg kommer med på dette sjov sammentræf og får mødt/snakket med nogen flinke MC'ister
Vejret idag ser da kanon godt ud, blæser ikke så meget og ihvertfald her i Korsør meget flot solskin lige nu.
Men jeg er ikke helt sikker på hvilken tid i normalt plejer at mødes ved havnen hvis/når i tager afsted, så tiden er åben for forslag, skal jo huske det er søndag og nogen mennsker som skal på arbejde imorgen Mandag, kun os andre som stadigt bruger lidt ferie
Men kom frisk, håber sku nogen melder sig på denne gang, sidst jeg spurgte være der ikke nogen heheh
Og hvis der er nogen fra Korsør, Slagelse omegn som tænker på at køre, skal vi lave følge, da jeg aldrig været ved havnen, og lidt usikker på hvor i Roskilde den ligger
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Det ved jeg godt, det plejer en havn at ligge Men nu er det sådan at jeg har været i Roskilde 4 gange, 1 af de gange være i bil, (og jeg kørte ikke) og resten har været lidt udenfor Roskilde centrup, derfor spurgte jeg. Men ingen problem tager den bare på GPS
Hej Allan,
Tusen tak for det, men så er det jo lidt skidt at først køre til Roskilde da jeg bor i Korsør :D, jeg ser at Enø/Karrebæksminde, ligger lidt ved siden af Næstved, ser ud som en rigtig god tur. Men jeg kommer op til RH til kl 14 også beslutter jeg mig derfra Men ellers tak for inbydelsen!
Team Liltorp Sport,
Tusen tak for det, men for sikkerheden pluger jeg den lige ind i GPS
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 14
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
jeg køre fra Gilleleje for at mødes med de 12-14 have nisser. på RH. og så køre på tur derfra......
og Niklas.. skal du altid... altid.... være dum at høre på...
og
det er fint du har sat bla mig på dit filter liste. så du kan lukke lort ud til os .. men vi ikke kan svar tilbage til dig... det er meget voksent af dig....
mvh
mvh
feb 2010
så taler jeg for alle dem du har på din liste....
lad være med at skriv i de indlæg,hvor der er en,eller nogle du har på din liste...
det må være fair..
sikke stille der bliver fra dig........................................
slut herfra skal på tur med 2 andre du har på din liste lol lol ......
mvh
apr 2012
Niklas,
Ingen problem, jeg fanger den lige som jeg skal. Men dog hvis hvis nu man aldrig været der overhovedet er det jo ikke altid en selvfølge at havnen ligge ved havnen
Janus, jeg kommer jo ikke så langt op som Køge, da jeg svinger af nede ved Ringsted centret, og køre den vej op til Roskilde.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 39
apr 2012
Tusen tak for en hyggelig dag, på trods vi ikke helt kom til hvores destination Håber i overlevede den sorte snegl idag, trods lidt bagud med nogen km
Men som sagt, ikke helt den store fan af sving kørsel men hyggeligt at møde nogen nye mennsker og se alle de forskellige cykler som være med på dagens tur, dog fik jeg ikke hilset på allesammen, men det kommer nok med tiden Håber i allesammen kom godt hjem til jers respektive by/hjem, og i god behold.
Fortsat god søndag til jer allesammen
feb 2010
Hans
pisse hyggeligt at hilse på dig,
vi ses snart til en tur....
mvh
ps.. tak for den kaffe du gav på maler klemmen. den smagte godt.....
feb 2010
super hyggeligt at hilse på jer....
og en rigtig frisk dreng du har dig.. ham kan du være stolt af.......
hils ham fra busa........
mvh
apr 2012
Være så lidt Busa, og ilm tak Hehe det var godt kaffen være iorden
Tja det vil jo tiden vise sig, som sagt mange gange tidligare ikke så meget af en sving kørere, og vil heller ikke føle at man holder andre hen fordi man skal vente på en, men generelt mødes helt sikkert, hvis jeg ved en destination i kommer kommer jeg gerne der hvis tid og rum så at sige Men tak får din måde at modtage, snakke Busa, det være sku fedt!
Janus z,
Jo altid hyggeligt at møde nye mennsker som også kan behandle nykommliger godt. Fedt at din knægt kunne lide, dog ikke meget jeg fik set til jer da jeg kom rullende lige i det sidste ;P Men helt enig være sku dejligt.
apr 2012
Glemte lige at skrive, det sjoveste på turen idag være nok der jeg være som længst væk fra jer i on Z sving køre i mit tempo, pludsligt ser jeg en bunke MC'er som kommer emod mig, men inden det gik op for mig at det ret faktiskt være min egen grp som vendt om pga at man køre forkert, jeg hilser og alle hilser tilbage Allan, Busa være tror jeg nok det enseste som faktiskt opdagede det var mig, og begyndte at vinke vend om, vend om
Den være helt klart den sjoveste idag som fik mig at grine lidt i mig selv Syntes bare jeg skulle skrive det her også
feb 2010
Allan og jeg kigge sgu noget da du kom kørende i mod os helt pludselig hæ hæ
men godt du så vi vinkede vildt til dig.. så du kunne vende om og følge med os igen
mvh
Janus
mvh
apr 2012
Hehe, jo den kender man da godt til når man har hus og div som altid skal fixes. og du er velkommen, være jo en satsning den med havnen. Og det var jo pænt af Allan at også lade os kommer med på Swingers grp turen
Busa, hehe, så sandt, jeg blev jo lidt paf må jeg sige. Men Kenneths Repsol cykel tager man jo ikke fejl af, og på det tidspunk være jo chansen ikke så stor at andre lige have en sådan lignende mc lige der, så ja noget sa mig det være galt, til jeg såg dig og Allan være jeg jo sikker. Vink på svenskern, du denne vej
apr 2012
Du mener brumbasssen, hvis ja, helt enig brummer som en sådan også
Nå, nu må de galante herrerne undskyld mig, tid for lidt MMO gaming online for at kopple fra lidt efter dagens strapadser Hygge allesammen!
feb 2010
mvh
feb 2010
jeg har forsøgt at skrive en pm til dig....
men jeg er jo på dit filter .så det kan jeg ikke.....
mvh
sep 2008
Virkelig sjovt at køre med jer alle. Der var kørsel for en hver smag synes jeg. Thumps up.
Vi ses næste gang
feb 2010
har du fået gjort noget ved kæden....
mvh
sep 2008
feb 2010
vi tales ved.... hygge..
mvh
aug 2007