{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc festival,
  • #1   22. maj 2012 Ja det var så fedt sidste år til "Road Racing festival" samme sted, at hele 20 - 30 mennesker havde fundet vejen til Resenbro....
    Se det er fedt, ingen kø nogensteder - men en katastrofe for sporten, jeg finder det prisværdigt JR har mod på endnu en runde

• #2   22. maj 2012 Vi var da en 100-150 tilskuer sidste år.. smiley

Sidste år kørte jeg på banen og fuck det var fedt smiley

• #3   22. maj 2012 100 - 150......... hmmmmmmmmm det må være inkl. flag officials, pølsebodspassere, etc etc.....
    :o)
    Det er et stendødt projekt, der er O opbakning eller interesse for race, og det skal godt nok overraske helt vildt, hvis det bliver anderledes i år... folk snakker, men når det kommer til stykket, så sker der ikke en skid...let røven og kom ud og se det bedste DK kan præstere udi RR....

• #4   22. maj 2012 Jae men tror nu i år blir en del bedre, der er reklameret en hel del for og mener 26 forhandlere af mc og udstyr har meldt deres ankomst, og der er lagt op til en fest lørdag aften og så publikums kørsel på banen som sidste år. Jeg glæder mig og håber da der er flere der banker op om sporten og mc livet smiley

• #5   23. maj 2012 Det lyder da som der bliver noget at se på så jeg skal da ind forbi. Så kommer der i hvertfald en i år. smiley

Kommentér på:
mc festival,

Annonce