{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

BMW test i Almeria {{forumTopicSubject}}

Hej racer Røder.
Vi er lige 4 mand der er landet efter 3 dages bmw test i Spanien på S1000rr 2012 model. med Bike promotion DE. en kanon tur . 2 dage på bane og en halv på vej. Der var 3 hold afh. af hvor god man er på bane, og 4 grupper i hver hold, så alle kunne finde en gruppe der passede, en masterkøre til hver gruppe,jeg var i den hurtigeste gruppe med Damian Cudlin (som skal køre Moto 2 i år) en fin fyr der ved hvor gashåndtaget sider (-: der var også Jürgen Fuch osv. vi fik testet den nye bimmer til grænsen, nogle over (-. det er en kanon gade knallert må jeg sige, lige ud af kassen dur den, Jeg syntes måske den er lidt tung i gear skift til bane men man vender sig til det. så skulle vi en tur på gaden (ikke lige min kop te) men det var fantastisk, sikke nogle veje de havde fundet op og ned rundt og rundt på bjergveje osv i ca 1,5 time og så en kop kaffe (tiltrængt (-: ) det er hårdt at køre i bjerge men vildt sjovt , der var lidt kurser med dæk og affjedering, fuld forplejning og gode værelser, vi blev hentet og bragt og med fly billet, vi brugte kun penge på øl i baren rest var med i de kun 1530,00eur alt i alt. jeg kan kun anbefale at i suser jeg en lille tur her i snevejret, for vejr dernede var super .
Prøv det !!!!
MVH.
Kim P

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
BMW test i Almeria

Annonce