{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Skotland 29 juni - 8 juli {{forumTopicSubject}}

Da vi omkring den første skal booke billetter (for at opnår favorable rabatter hos DFDS) vil jeg tillader mig endnu engang at reklamere for vores tur til Skotland.

Vi tager afsted den 29 juni og er tilbage i danmark den 8 juli.

Pris pr 4 personer

Total pris: kr 6.610,00

Prisinformation
Udrejse
Skibsrejse kr 0,00
Motorcykel kr 1.840,00
Indvendig kahyt med 4 køjer kr 1.440,00
Voksne kr 0,00
Motorcykel kr 1.840,00
Indvendig kahyt med 4 køjer kr 1.440,00
Administrationstillæg kr 50,00

Der er mulighed for at deltage i planlægningen af ruten, tempoet bliver afslappet - selskabet ligeså

Vi håber at flere vil vise interesse i turen da vi gerne så at vi blev flere end 4.

vi har efterhånden en god erfaring med langture, både hvad angår planlægning og reperati
vi har efterhånden en god erfaring med langture, både hvad angår planlægning og reperationer undervejs

så kom frisk!

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/skotland2012

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skotland 29 juni - 8 juli
  • #1   9. jan 2012 copy/paste fejl koster gratis - ditto nutids-r smiley

• #2   9. jan 2012 Jeg får ikke tid.. eller råd for den sags skyld.. smiley men var derovre sidste år hvor vi godt nok i bil kørte rundt om Loch Lomond lige nord for Glasgow.. Jeg kan se at I i gruppen taler om steder at se og køre.. og den tur er helt sikkert et besøg værd.

Hvis i er til whisky og har lyst til at besøge et distelleri, kan jeg varmt anbefale Auchentoshan som ligger i Glasgow's nordvestlige ende- de er enormt turist-mindede og laver gode guidede tours.. Vi tog begge dele på samme dag..

Rigtig god tur..

• #3   10. jan 2012 Hey Rene

Havde vi ikke sat 14 dage af til det?

Smutter lige 3 dage fra jer på turen, da jeg har lovet min kæreste at hun kan komme over og være et par dage i edinbourg med mig..

Mødes med jer et sted bagefter..

• #4   10. jan 2012 G-Funk > 14 dage er afgjort en mulighed, hvis alle er friske på det. Jeg ville bare holde det hele åbent indtil alle var sikre på turen smiley

Tommy S > Loch Lomond er et must for mig, ihvertfald, ditto Loch Ness. smiley Jeg skal også besøge nogle mindre distellerier, dem der IKKE sender whisky udenlands - det skal være en one-of-a-kind oplevelse smiley

• #5   10. jan 2012 cool.. Er ihvertfald det jeg sætter ferie af til smiley

• #6   13. jan 2012 Vi skal bare have shang-hai´et et par deltagere til - det er sjovest når vi er nogle stykker afsted....så ud og reklamer for turen smiley

• #7   13. jan 2012 Vi snakker altså om en færgebillet til 1600 tur/retur - hvilket kan gøre det til en ganske billig MC tur i det uforglemmelige Skotland - hvor der desuden er allemandsret.....telt til overnatning koster gratis smiley

Kommentér på:
Skotland 29 juni - 8 juli

Annonce