Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julemærketuren 2011
  • #1   10. nov 2011 Jeg var med for først gang.. og nok også sidste gang lige foreløbigt. Den der lange fælles kørsel på motorvej hele vejen ned igennem jylland var lige lang og kedelig nok.

• #2   10. nov 2011 Hej ok, var den ikke kun 50 km?

• #3   10. nov 2011 Jeg var med, og kommer igen næste år smiley

• #4   10. nov 2011 per F - Det kommer vel an på udgangspunktet? Den starter i Frederikshavn, og så ellers ned af... Og så er der en del opsamlingspunkter undervejs, hvor man holder og glor i 10-30 minutter eller noget i den dur...

Jeg overfører hellere nogle penge og kører en anden tur ud af nogle mindre veje, i den nord/midtjyske del af landet!

• #5   10. nov 2011 Ja må vi håbe vejret bliver godt! Så bliver der jo nok lidt mere gang i den på hjemmet, da der også er "Gammel elev dag" smiley

• #6   10. nov 2011 Som Brian siger ..

Ellers et fedt arrangement for et rigtig godt formål! Og fin film iøvrigt smiley
    Så godt du kørte frem og tilbage og optog.

• #7   10. nov 2011 @-Brian S-

Nej vi startede i København og kørte over fyn, hvor vi tog færgen til Bøjden og så overnattede vi på Julemærkehjemmet...

...og så kørte vi til en rasteplads ca 50 km fra Julemærkehjemme hvor vi mødtes og kørte afsted som filmen viser smiley

• #8   10. nov 2011 per F - what ever - så kommer det også an på udgangspunktet! smiley Hvor den officielle tur helt præcis starter vil jeg ikke gøre mig klog på... En eller anden har arrangeret fælleskørsel ned igennem Jylland via motorvej, og ja... Det gider jeg ikke igen!
    Men som Peter siger - det er et skide godt formål... Jeg vurderer bare at det er alt for langt til at jeg gider at køre efter et par pølser - så hellere støtte via netbank! smiley

• #9   10. nov 2011 hehe så sandt Brian, man må jo prioritere smiley

Dog vil der jo i det mindste være lidt mere gang i den næste år pga gammel elev dagen, der ikke bliver aflyst pga vejret, og derfor kan man arrangere en del flere ting!

• #10   11. nov 2011 god sag der er vær at støtte

• #11   11. nov 2011 og super film i øvrigt

• #12   11. nov 2011 per F - Det er jo det... I år blev det vel også flyttet tre gange? Ikke alle der kan blive ved at bytte rundt i deres arbejdsplan for at komme med, og jeg mener også der var et stort træf - måske på fyn? - på den endelige dato... Men ok - det er selvfølgelig heller ikke meget ved at afholde arrangementet en dag hvor det står ned i lårfede stråler! smiley

• #13   11. nov 2011 Tak for roser, det var hvad mine evner og udstyr rakte til i hvert fald smiley

Jo det blev vidst rykket 2 gange og det holder jo ikke. Bandet der skulle spille gad jo heller ikke hoppe på 3. gang. Personalet og slagteren synes nok heller ikke det er så fedt at booke weekenderne til det hver gang, så det er slut med det i hvert fald.
    Så må man bare håbe vejret bliver mere stabilt (sol) næste) sæson hehe

• #15   11. nov 2011 Jeg kommer også næste år da jeg har hele 35km der til.

• #16   13. nov 2011 Ja Kurt din cykel kan vidst lige klare 35 km smiley

Jeg har ikke noget med arrangementet at gøre, men vil lige sige at der ikke er nogen der er tvunget til at følges med nogen for at være med.
    Arrangementet starter reelt på en rasteplads og hvordan man kommer dertil er ligegyldigt smiley

Kommentér på:
Julemærketuren 2011

Annonce