654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kom og få rullet din mc. Kom og få rullet din mc.

Robert´s mc fra als kommer med sit rullefelt, og ruller hele dagen og aftenen. Der vil være lidt præmier osv, og der er underholdning dagen lang. Med nogle rimeligt tossede indslag....:-) Vi havde en lille prøve på det, her til aften.
æs mere på hjemmesiden...
http://www.skodborg-mc.dk/

Og vejret ser jo ud til at være med os, så mød op og få en hyggelig dag.

Håber vi ses.
Ronni G.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom og få rullet din mc.
  • #1   27. maj 2006 jeg ved godt du havde glædet dig til at stå og få et billigt grin over AALLE de voldsomme heste min har ronni, men jeg har desværre vagt, så du må nøjes med morten, hvis han kommer! ;oD

• #2   27. maj 2006 NIkolai invitér du Ronni med på en bane, så kan du sætte ham af 100%
    smiley
    En haya har ikke en ret stor nedlægningsvinkel, og ville slet ikke kunne følge din på en bane smiley

Der var en gul hayabusa med i Poznan. Den blev smidt i grusset 3 gange, da føreren absolut ville have den bare lidt ned i et sving! Den skrabbede imod kåbe, motordæksler osv ved den mindste nedlæggelse, så han kunne slet ikke være med på bane, da alle overhalede ham i sving Han fik klask af stort set alle der kørte hans klasse også en sv650´er smiley
    Så brug den mod ham hvis han bliver for bisset smiley
    så ka´du lære det Ronni smiley

smiley

• #3   27. maj 2006 hehe, kom an Ronni!

• #4   28. maj 2006 Sebastian lugter....
    Har så til gengæld også en video, hvor en gammel R1.
    Har svært ved at hænge på, på nogle meget snoede bjergveje. Og gud nåde trøste den, da der kommer et lillebitte lige stykke.
    Så ser man ham faktisk ikke mere, eller jo han skal ind og tanke jo. Men Busaén er fortsat til næste by, før den skulle tanke.
    Og Pjevert...... Det er en aftale, vi må lige finde en dag, Måske vi skal tage Sebastians fiskekutter med også, hvis den da ellers kommer ud og køre i år....:-)
    mvh.
    Ronni G. (som har ondt i håret idag)

• #5   28. maj 2006 hæhæ smiley
    Ronnie er grim smiley

Ham R1´er føreren må have været fuld smiley eller også har det været nogle meget bredde lige bjergveje smiley :)

Jeg har jo TL´eren ude at køre (sejle), bare med SRAD fælge smiley PVM´erne kommer tirsdag.
    smiley

Kommentér på:
Kom og få rullet din mc.

Annonce