{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banedag på jyllandsringen
  • #1   25. jul 2011 hehe mangler I tilslutning siden der skal reklameres sådan for på fredag?

• #2   25. jul 2011 2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på MotorcykelGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

• #3   25. jul 2011 slap nu lige af !!!!!
    der gøres opmærksom på at der er mulighed for at komme ud at køre nogle runder på jyllands ringen, dvs hygge sig med andre mcister
    det er vel for søren da i alles interresse ????
    jeg er forøvrigt meldt til samme arrangement, så nu må vejret sku godt oppe sig......

• #4   25. jul 2011 For Tommy Rønn er der kun én ting der tæller.... Han er bare ikke så god til det!

• #5   25. jul 2011 "Vi skal naturligvis også på banen. Det kommer til at foregå med masterkører forrest, som tilpasser hastighed så alle får flyttet grænserne. Masterkørerne afleverer gerne gode råd til teknikoptimering. Meget som Mestersvinger og Racing4fun"

^^^^^^^^

En stor grøn klasse?? har aldrig kørt på jyderingen, men skal det foregå på den måde kommer jeg heller ikke til det

• #6   25. jul 2011 nu er det jo ikke en gang ræs, der er lagt op til, dem som vil det kører jo nok på padborg park.....

• #7   25. jul 2011 Nej, jeg skal ikke på PP men vil gerne prøve at give gas på jyderingen..

I mine øjne er banedag = giv gas! smiley

• #8   25. jul 2011 Robert tro mig, det kan du sagtens dér, hvis de kender dig, eller du viser du har talent.

• #9   25. jul 2011 Nu ved jeg ikke om det er tilfældet, men hvis nu en af masterkørene f.eks skulle være Lars Rullfs, burde de fleste vel have rigeligt at gøre med at hænge på?
    Måske også Robert A?

• #10   26. jul 2011 Jeg er sku ingen Rossi, men når jeg læser at man skal køre efter en masterkører og de skriver lige som r4f og mestersvinger, ja så er det langt fra ræs jeg tænker på..
    Men har lige set i kalenderen at jeg ikke kan den dag alligevel, så det bliver ikke aktuelt for mit vedkommende smiley

Det er irriterende at der ikke bliver holdt "almindelige" trackday arrangementer på et par dage på den bane..

• #11   26. jul 2011 Nææ Nej... jeg har ingen interesse i at reklamer for denne dag. Det var blot til Info. Pga. Jeg har været med før og det har været en super dag. Bare der vil holde tør vejr;-)

• #12   26. jul 2011 ARGH! På en Fredag. Hvor skod... Der er jeg sgu da på arbejde... GRRR!

• #13   27. jul 2011 Nu er jeg ny indenfor ALT sådan noget her
    men hvad skal jeg gøre for at tilmelde mig?
    min MC er alm den er ikke gjort klar til banekørsel kan jeg så godt bruge den på trods af det?
    Mvh Morten en jomfru banekører

• #14   27. jul 2011 Morten, prøv at kigge på linket i #1.
    Der får du stort set svar på alle dine spørgsmål. Men ja, din mc kan formentlig bruges som den er!

• #15   29. jul 2011 Morten bare tag afsted, der er næppe nogen der kommer på en rigtig baneracer, hvilket nok heller ikke er "lovligt" den dag, det er ikke en rigtig banedag, men mere et kursus på en fed bane..

• #16   29. jul 2011 Soldier 6500: Ved ikke helt hvad du prøver på men jeg tog med og det har været den fedeste dag i mit liv. Anede ikke man kunne have det så sjovt med tøj på smiley
    Arrangeres det igen tager jeg med og det tror jeg faktisk også alle andre også mente for alle skraller grinede sidst på dagen.
    Sådan noget kan jeg kun anbefale og det var imponerende arrangeret og fuld styr på tingene.

• #17   29. jul 2011 Petter S tillykke!

• #18   29. jul 2011 Dagen var helt kanon, skal helt sikkert med næste år også

Kommentér på:
Banedag på jyllandsringen

Annonce