700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjejletræf - køretur Hjejletræf - køretur

Hey

Er der nogen herinde der ved hvorfor turen til årets Hjejletræf var så utrolig kort?

Jeg hørte et lille rygte om at der var så mange mc'er at politiet ikke ville tillade at man tog den lange tur omkring søerne men det er kun et rygte...

Er der nogen der har en anden grund??
Ellers rigtigt hyggeligt træf smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjejletræf - køretur
  • #1   17. apr 2011 Jeg var til træffet, og jeg fik den fornemmelse at politiet var for dårlige til at spærre kryds af, så feltet kunne glide. Vi endte også med at holde nede ved havnen, fordi at folk ikke helt vidste hvad der foregik. Men vi tog da lige en lille tur omkring søen.
    Bare mit indtryk.

• #2   17. apr 2011 Men godt vejr og mange deltagere´

• #3   17. apr 2011 Vi var en lille gruppe, som valgte og køre vores egen lille rute rundt om silkeborg. Der var squ for mange deltagere, hvis man kan sige det..

• #4   17. apr 2011 Ja det virkede en smule kaotisk, vi endte også med bare at trille en lille tur selv senere smiley

Ja det var perfekt vejr, og der var dælme mange cykler med

• #5   17. apr 2011 Vi sad ved Rib House lidt og kiggede på de hjemmeværnsfolk der skulle dirigere trafikken, det var dælme god underholdning og se dem fare forvirret rundt og sende mc'er og sågar trikes op på cykelstien hvor der var fyldt med folk...

• #6   17. apr 2011 Vores tur gik da fint, vi kørte til Ry og tilbage igen. Eneste sted hvor vi manglede hjemmeværnsfolk var ved krydset ude ved Resenbro.
    Eneste anke var at folk parkerede nede mellem rib house og slusekiosken så der opstod en prop...
    Godt arrangement, men folk smutter da hurtigt igen må jeg indrømme!

• #7   18. apr 2011 hvor mange var vi syndes der kommer flere og flere til super ss

• #8   18. apr 2011 Jeg var med i den sidste gruppe der kom afsted på fællesturen og det er da mit indtryk at den blev gennemført i sin fulde udstrækning...tilbagelagde ca 40 km?!

• #9   21. apr 2011 vi kørte oppe fra Bill`s bilplejecenter på Priorsvej 52 og modsat rundt en lille tur på 73 km ca. Det var rigtig hyggelig vi var 31´cykler. Vi kørte en time før de andre så vi troede vi ville komme ned til havnen inden de andre men nej... Men jeg ved at der vil blive kørt igen fra Priorsvej 52 8600 Silkeborg igen... Det skal lige siges at deroppe var der Pølser - kaffe - franskbrød - og toiletvogn og masser af rigtig rå-hygge.... De koner der ikke kørte havde børnene med og der var pockebike som de kunne køre på.... Syntes for dem der har lyst skulle i komme derop og køre med, det er vildt hyggelig....

• #10   22. apr 2011 jeg fik min is ss

Kommentér på:
Hjejletræf - køretur

Annonce