4.555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

Sød pige fra Thy træf efterlyses... Sød pige fra Thy træf efterlyses...

Hej alle sammen, nu skal jeg sgu bruge noget HJÆLP...

Jeg mødte om fredagen til thy træf en rigtig sød pige - desværre var jeg blevet temmelig fuld - så dagen efter havde jeg nogle sorte pletter på hukommelsen...og huskede ikke ret meget smiley

Heldigvis mødtes vi igen sent lørdag aften/nærmere nat i Sniger teltet hvor hun pludselig tog fat i mig og spurgte hvorfor jeg ikke kom tilbage om fredagen som jeg sagde... øhhh hvad..var det eneste jeg kunne svare..men vi satte os over for at snakke og slængede os i sofaen ved indgangen hvor vi var indtil vi gik til ro for natten..

Kan beskrive hende som en lille sød blondine, 28 år fra århus eller deromkring (ikke helt sikker på hun bor der,læser eller har læst der og kommer fra anden by), blå Kawasaki sko, sorte jeans og trøje, lyst hår, flere huller i ørerne og så rigtig rigtig meget rar ud... hun boede lige oppe bag ved munkene mc et sted...hun havde ikke selv mc kort men sad bagpå..
fik hendes nummer inden hun gik hjem om morgenen men havde ingen strøm på mobil...så fik en veninde til at taste ind på sin mobil...men deværre tastet forkert ind..

Er der nogen som véd hvem det evt kan være så jeg kan komme i kontakt med hende igen..hjælp hjælp.. et navn (fik det om fredagen..men alkohol visker ting væk fra hukommelsen), billede eller tlfnr...hjælp hjælp

Send evt en pb hvis ingen andre skal se det som skrives..

Michael - Struer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.
  • Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sød pige fra Thy træf efterlyses...
Kommentér på:
Sød pige fra Thy træf efterlyses...

Annonce