{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.777 visninger | Oprettet:

Thy træf {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra et rigtig sjovt Thy træf hvor jeg mødte rigtig mange kendte ansigter, fedt træf .
Der var dog en episode vi godt kunne havde undværet. En af mine venner fik en flaske i hovedet, og røg med ambulancen. Har desværre lige hørt at han har mistet sit ene øje, vi ved dog ikke hvordan det skete. Man var ved at forsøge om man kunne finde en der havde dårlig samvittihed, da jeg kørte hjem.
Skulle der være nogle der ved noget om episoden, vil jeg da gerne høre lidt om det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thy træf
  • #2   8. aug 2009 lyder som en rigtig ubehaglig oplevelse og stakkels din kammerat smiley

  • #3   8. aug 2009 hmmmm, de sidste 2-3 gange jeg har været til Thy træf, har der været slagsmål.
    Og så nu igen! med tragist følger.

    Desvære kan jeg ikke hjælpe dig Lars, da jeg ikke var med i år, og vil nok heller ikke igen.


  • #4   8. aug 2009 var da håbe der var nogle der så det så han han blive meldt. sådan en fjols

  • #5   8. aug 2009 Politiet har afhørt de mennesker der lå i de omkring liggende telte

  • #6   8. aug 2009 så også godt ambulance kom. der var også en oppe ved øl teltet der fik smadret en flaske i hovedet i aftes han måtte også lige ind og lappes

  • #7   8. aug 2009 ja det var en god fest. det er trist at høre med din kammerat. vi så ambulancen komme over telt pladsen. det er først nu jeg hører om flaske episoden. det er virkeligt surt.

  • #9   9. aug 2009 Sådan noget svineri. Fuld sympati til din ven. Håber at svinet bliver taget så din ven kan få erstatning og "flaskedrengen" sin tiltrængte straf.
    Det er sgu ikke god opførelse og skæmmende for et ellers rigtigt hyggeligt og fredeligt træf.


  • #10   9. aug 2009 Selvfølgelig er det forkert med at kaste flasken.

    Jeg er dog nysgerig efter optakten.

    Var han uvenner med vedkommende? Havde de stået og råbt efter hinanden? Var der ingen ordveksling forinden imellem ham eller grupperne? - eller var det helt umotiveret??


  • #11   9. aug 2009 Eller måske noget helt andet? Osv osv..

    Fortæl fortæl..


  • #12   9. aug 2009 ved det faktisk ikke hvad der er sket og det gør min ven heller ikke så der har ikke været et optrin eller noget


  • #13   9. aug 2009 slaget kunne men jo nok komme over... men det er sku trist med hans øje... ja håber de får fat i den klovn der gjorde det.

  • #14   9. aug 2009 Uha.. det er ikke sjovt har selv pøvet det. og det kom for retten da jeg viste hvem det var. men jeg var heldig blev mit ar starter kun en lille cm fra øjet. så føler med ham. Men var ikke til thy træf gider det ikke rigtig mere.

  • #15   9. aug 2009 så let slap min ven ikke, har lige hørt at han har fået ca 40 sting i ansigtet

  • #16   9. aug 2009 SIG mig !!!

    sorry med din kammerats øje , kender et par stykker der har oplevet samme tur smiley

    KUN idioter griber til vold eller flasker , når ordforrådet slipper op !





  • #17   9. aug 2009 Dam...
    Fuck hvor sygt....


    God bedring til din kammi

    mvh


  • mathias h
    mathias h Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 3 MC-er: 1 Svar: 2
    #18   10. aug 2009 hejsa.
    tak for et kanon træf :).
    havde det virkelig fedt(:.

    bare træls at sku bruge en time på at skændes med en


  • mathias h
    mathias h Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 3 MC-er: 1 Svar: 2
    #19   10. aug 2009 og god bedring med din ven.
    men ikke for noget men måske var det ikke med vilje det skete.
    men hvem ved


  • #20   10. aug 2009 Rigtigt tragisk for din ven, jeg håber at gerningsmanden bliver fundet eller at han melder sig selv... god bedring til din ven.
    På trods af det skete, syntes jeg dog alligevel at der var en rigtig god stemning deroppe - og med så mange og forskellige mennesker samlet eet sted, syntes jeg også at det er gået rigtig godt. - Et skænderi eller et enkelt slagsmål, er næppe ttil at undgå helt... MEN jeg tager fuldt afstand til eks. denne triste episode !


  • #21   10. aug 2009 Mathias : hvis man vil smide med flasker uden at ane hvilken skade den kan udrette
    "ikke med vilje" er sgu ikke nogen undskyldning uanset hvor rasende man er , berettiger det ikke til at straffe nogen resten af deres liv


  • #22   10. aug 2009 der må sgu da ha været nogen der så noget ,m så mange mennesker..
    Håber han bliver fundet.


  • #24   10. aug 2009 Igen . . Dam en syg stodder ham flaske knuseren

  • #25   10. aug 2009 Citat:
    "- Der har tilsyneladende været en del trafik mellem nogle telte, når folk ville over til træerne for at tisse. Det er der så en eller anden, der er blevet træt af, og det er endt i håndgemæng, siger kriminalassistent Per Rask fra Thisted Politi.

    - Den 48-årige bliver slået i ansigtet med en flaske, der ulykkeligvis bliver knust i øjet på ham "

    AHA!!
    Håndgemæng og bliver slået med en flaske. Denne version er anderledes end trådstarters version om, at der ikke var nogen kontakt imellem de indvolverede før hændelsen og at flasken bliver kastet tilsyneladende umotoveret??


  • #26   10. aug 2009 Det er fandme trist at det skal gå så galt

  • #27   10. aug 2009 Hunter: Nu har det aldrig taget skade at være kildekritisk, og EB er sjældent en kilde der skriver det korrekte hændelsesforløb, men gerne drejer den til en god historie...

    Trist med din ven. Lyder ikke til Thy er værd at køre til mere. En skam.


  • #28   10. aug 2009 Jamen, som tidligere nævnt er det da totalt dumt at smadre en flaske mod en anden person.

    Jeg siger blot, at der nu findes to versioner.

    1). Den ene er trådstarters som siger at flasken blev KASTET og der ikke var nogen kontakt inden hændelsen.

    2). Den anden er betjentens (som formentligt har talt med ofret) der siger, at der var HÅNDGEMÆNG og at det er et slag.

    Jeg synes det vigtigt at der tilsyneladende har været en uenighed, ordveksling og håndgemæng inden flasken blev smadret. Det er faktisk en vigtig detalje i jagtyen på voldsmanden.

    Iøvrigt er der i størstedelen af alle voldtilfælde en kontakt imellem ofret og voldsmanden inden volden.


  • #29   10. aug 2009 Jesper:
    Iøvrigt er det da åndsvagt at udlede at et voldsepisode/slagsmål imellem 5000 mere eller mindre berusede mennesker er det samme som, at thy træf er et voldelig arrangement.

    Specilet dumt af dig som i forhold til "berigere" har så meget imod generaliseringer..


  • #30   10. aug 2009 Hunter: jeg skriver faktisk at jeg ikke ved hvad der er sket, og spørger om der er nogle der har set noget .
    Om der har været en ordveksling imellem dem eller ej, er for såvidt fuldstændig ligegyldigt, klovnen der brugte en flaske til at slå en anden ned med, skal bare straffes.


  • #31   10. aug 2009 Lars + visse andre:
    Det er sgu da ikke for at forsavre forbryderen at jeg understreger vigtigheden af kontakt. Hold da kæft hvor tumpede har man dog lov at være...

    Jeg skriver netop at det er en vigtigt detalje om der har været kontakt imellem ofret og forbryderen i jagten på forbryderen.

    Det er vigtigt fordi ofret (samrt nogle af vennerene?) så måske kan give et signalement samt kendetegn i form af dialekt, udseende, teltsted osv osv.

    Hvis du virkelig vil finde forbryderen:
    Så skriv dog for heldvede lidt om hvor på pladsen forbrydelsen fandt sted, evt mistænkte, kendetegn osv osv...



  • #32   10. aug 2009 Nå det er sgu lige fedt. Det må du sgu selv rode med.

    Men igen:
    Hvis du vil have en chance for at finde forbryderen burde du skrive oplyse om alt du ved.

    Der er vel 5000 mennekser til træffet men telt stederne er jo delt ind i mindre sektioner. Det ville muligvis kunne insnævre anttallet af mennesker. Hvis du tænker efter er der mange små detaljer ved en forbrydelse som kan være nyttige i jagten på en forbryder.

    Men som sagt hvis du blot efterlyser en uden at oplyse detaljer er chancerne små for at hjælpe din ven.

    Men da man (jeg) stiller spørgsmål tolker du det som om at det er et forsvar af volds forbrydelsen selvom jeg har skrevet det modsatte op til flere gange. Det er Satme en tumpet indgangsvinkel når du samtidig efterlyser oplysninger om nogen har set eller hørt noget.


    Nå men det gider jeg sgu ikke at gøre mere i. Som før skrevet. Vil du ikke have spørgsmål eller oplyse yderligere detaljer må du herfra selv klare det lort i måske uforvarende og usyldigt har rodet jer ind i.




  • #33   10. aug 2009 jo thy er godt bare pisse uheldig det skulle være sådan en nar mellem. der er over 4000 mennesker det ville være mærkeligt hvis der ikke skete noget dumt. men det her er ikke tilgiveligt håber også at de finder ham og han får en rimelig straf.men så mange mennesker syntes jeg ikke der er meget balade. heldigvis

  • #34   10. aug 2009 Det er foregået ude på den sidste mark i samme side som snigernes festtelt, ca. 2-300 meter fra festteltet, og helt ovre ved skovkanten.

  • #35   10. aug 2009 Hunter: det er så ikke baseret på en enkelt episode.

  • #36   10. aug 2009 jesper: lad os høre, jeg har frivillig der de sidste 10-12 år, og har ikke hørt om noget værre end dette, tragiske og forhåbentlig enkeltstående tilfælde..., der plejer at være en kanon stemning, og meget meget lidt tumult....
    Men et er sikkert, vi holder ørerne åbne hvis vi hører noget om det....


  • #37   10. aug 2009 var til træffet begge dage, og jeg syntes at det forløb virkeligt fredeligt selvom der var mange mennesker, og der blev indtaget godt med pilsnere.. jeg så og hørte ingen form for ballade, undtagen dette ulykelige tilfælde.... var i øvrigt oppe på pladsen da "flaske offeret" blev hentet af falck, og der lød det til at der ikke rigtig var nogen der havde set hvad der skete, og hvem der var indblandet... så Lars(grenå) jeg syntes det er fint med denne tråd, så der kan blive kastet lys over hvad der skete.... og forhåbentlig finde gerningsmanden... god bedring til din kammerat

    Tom.


  • #38   10. aug 2009 Jeg takker mange gange for alle inlæg men der vist ingen gennembrud endnu

  • #39   10. aug 2009 Jesper (virum):
    Tillykke med dit flotte og særdeles kluntede selvmål..


  • #40   10. aug 2009 Jesper(Virum):
    Skulle man som du stikke hovedet i busken hver gang der opstod en episode ved store events ville man ikke kunne deltage i meget.
    Hverken festivaller, mc events, festuge, koncerter osv osv.

    Lad os nu sige, at der var samlet 5000 af dine herlige "berigere på et sted ville ca 38% af dem ha begået -eller begå kriminalitet!! Alligevel må mange af os kritikkere ikke nævne at denne gruppe er mere kriminelle end danskere fordi du ikke bryder dig om generaliseringer!!!

    Hehe, Du har dog ikke noget problem med, at konkludere at thy træf eller andre træf er præget af vold fordi der finder 1 eller 2 episoder sted ud af ca 5000 mennesker samlet et sted en hel weekend!! -Og det blandt mange tusinder mere eller mindre berusede mennesker. Jeg synes din konklusion dermed er at generalisere groft. Det er betydeligt mere sikkert at deltage i træf end at bevæge sig rundt i bylivet en lørdag aften.

    Og hvis ikke du kan se urimeligeheden i dit postulat specielt overfor de rigtigt mange der har det sjovt på træffene -og ikke mindst overfor arangørerne af træffene som lægger etr stort arbejde i at du og andre kan more jer med ligesindede er du mere urimnelig end loven tillader.

    Det står helt klart, at du dermed igen igen har begået et mega selvmål.


  • #41   11. aug 2009 Hunter, enig!!!

  • #42   11. aug 2009 Og for, at det ikke skal være løgn siver rygterne nu om, at ofret forinden skulle ha stået og pisset på nogle telte, hvilket formentligt havde resulteret i, at voldsmanden tilsyneladende var blevet godt sur over dette og givet ofret en røvfuld som DESVÆRRE endte med flaske episoden.

    Jeg mener ikke at det er iorden men der findes vist flere versioner end den trådstarter kom med..


  • #43   11. aug 2009 Rikke:
    Du bestemmer da ikke hvilke tråde brugerne herinde skriver i.

    Jeg synes det er vigtigt, at fortælle sandheden, hvis man vil oplyse andre herinde om en hændelse. Trådstarter dækker sig med, at han ikke ved hvad der sket!! Year right!! Han er dog ven med forrurettede og må ha været i besiddelse af visse oplysninger, inden han startede tråden. Oplysninger, som nu efterhånden er kommet frem fra andre end trådstarter.

    Derudover er jeg bestemt meget enig med dig i, at det er fejt at smadre en flaske i hovedet på andre..


  • #44   11. aug 2009 Åååååå.... han havde pisset på nogle telt... jamen så er det da klart han skal smaderes med en flaske.. NOT.. og skal vi, der ikke aner en skid om hvad der skete holde os fra denne tråd, og så håbe på at der melder sig nogle der rent faktisk ved/så hvad der skete

    Mvh. Tom


  • #45   11. aug 2009 Tom:
    Enig. Gider egentligt heller ikke selv at blande mig...

    Jeg synes måske blot at det er sjovt at læse om paranoide brugere der ser voldsmænd alle steder på alle træf blot fordi der er sket en eller to episoder et sted hvor der findes mange tusinde mennsker en HEL weekend.

    Nå men det må være det sidste herfra. Held og lykke i jagten på voldsmanden..


  • #46   14. aug 2009 Kan se på nordjyske.dk at der nu er udlovet en dusør på 35000 for gerningsmanden, håber det kan sætte gang i opklaringen...

  • #47   14. aug 2009 Det er vi mange der håber på

  • #48   16. aug 2009 Lars: Fedt at I forsøger at finde gerningsmanden på denne måde også. Jeg var desværre ikke selv afsted, så jeg har først hørt om det for nyligt. Hils Keld og ønsk ham god bedring.
    RikkeT / Hunter. Der er vel ikke nogen grund til at spamme div. tråde med jeres interne stridigheder. Opret dog jeres egen tråd hvor i kan skændes uden at det ødelægger andres tråde.


Kommentér på:
Thy træf

Annonce