916 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til telt opsætning Hjælp til telt opsætning

Jeg har lige købt et nyt telt. Teltet skal jeg nok selv rejse. Men der er sådan nogel strammere med til snorene de ligner det her ( o o o ) i plastik. Hvad vej skal snoren igennem for at de kommer til at virke?? Er ved at få spat!!!!

Mvh
Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til telt opsætning
  • #1   14. jul 2009 Over, under, over, tilbage og under således at stroppen i øverste lag holder snippen fast.

Ellers spørg en af de andre der rejser telt på næste træf. Jeg er helt sikker på, at en behjertet sjæl hellere end gerne hjælper.

• #2   14. jul 2009 ??????????
    Skal der knude på snoren når den er ført igennem??

Det var bare så jeg ikke skulle stå og døje med det til træf.

• #4   14. jul 2009 Hæhæ Søren

Er det din mandlige stolthed/forfængelighed der er på spil smiley Jeg har selv kvajet mig med et telt jeg skulle slå op for første gang. Det var på Fyens MC festival 2007. Men så finder man hurtigt ud af, at faktisk alle har stået i samme situation og derfor er meget behjælpelige.

(Jeg vil anbefale dig at slå en knude, så den ikke kan løbe tilbage)

Skal du til TPT?

• #5   14. jul 2009 SÅ LYKKEDES DET!!!!

Hvis man skulle kæmpe med det til træf var jeg bange for at jeg var drukket under inden jeg blev færdig.. hehe

Jeps. tager til Skagen på torsdag!!!

Takker mange gange for hjælpen..

• #6   14. jul 2009 øl= hjælp til teltet....

• #7   14. jul 2009 "Hvis man skulle kæmpe med det til træf var jeg bange for at jeg var drukket under inden jeg blev færdig.. hehe"

That's the spirit GGG

God fornøjelse deroppe. Jeg springer over pga job på søen. Men Fyns MC Festival er knaldet ind i kalenderen.

• #8   14. jul 2009 Ja, den var svær;-)...Søren jeg er der også fra torsdag, så kom da endelig forbi, hvis du skal ha´telt-bistand...eller bare har brug for at snakke om det;-);-);-)

Kommentér på:
Hjælp til telt opsætning

Annonce