1.038 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
træf på toppen træf på toppen
Er der nogen der kan kaste lys over træffets holdning til medbragt øl og sprut ?
så vidt jeg kan se, må man medbringe fornøden vædske til arbejdet med at rejse teltet m. v., men et andet ste skriver de at man bliver konrolleret for medbragt sprut nåt man krydser stien ( ? ) og at det ikke må medbringes på træfpladsen.. betyder det at man gerne må drikke sine egne bajere omkring teltene eller hvad ? vi skal afsted for første gang og glæder os vildt !
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
Tag en sixpack til at starte på med, og en flaske sprit i bagagen, og tænk så på at de gerne skulle tjene lidt på deres arbejde....
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 680
nu der er lavet en skagen tråd. er der så andre der glæder sig?
håber sgu godt nok vejret bliver lidt bedre:-)
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Skrevet: 11-04-2009 13:49:38
Efter debatten på både gæstebog og MC Gallleriet, kunne det være rart at give lidt oplysninger til de mange svævende spørgsmål og indlæg fra uvidende folk.
Først en forklaring på økonomi, hvilket skal vise at vi ikke driver profit træf. Årets TPT 2008 gav FINT overskud på ca. 45000 kr ud af en omsætning på 5,4 millioner. Man kan på ingen måde kalde noget profit med den indtjening (nok nærmere meget farligt)
I er alle begyndt at forlange mere i form af faciliteter. Ved siden af er det vokset sig så stort at TPT kræver ekstrem mange folk (1000 medarbejdere 2008). Der selvfølgelig ikke arbejder gratis for os.
I 2008 udsendte Voldborg faresignaler omkring vejret, hvilket bevirkede at rigtig mange kom i deres biler ( også motorcyklister som var bange for vejret ) Til trods for det blev der kun solgt 560 armbånd til overnattende gæster ankommet i biler. (vi ku desværre tælle mange flere biler på P.pladsen).
Flere biler er altså ankommet uden chauffør !!!.
En stor del af de uden chauffør ankomne, biler havde en last med af fremmed mærket øl. Det ku tydelig ses da vi sorterer alle uden pant dåser fra
Og det ku ses de stod i store stakke rundt om på pladsen og var nærmere fragtet i en lastbil end på motorcykler.
Kære MC ister… Hvem skyder sig selv i foden ved at snyde sig ind som endags gæst med billige øl slæbt ud af jeres biler. ???? Vi ønsker ikke nogen kontrol af gæsterne men måske en lille smule selvjustits og respekt for arrangementet, der gerne skulle fortsætte.
Kan heller ej begribe at 15 øl ( et dagligt forbrug ca. ) koster 150 kr. Det er sgu billigt ……. Men men men, I kontrast af et gennemsnitligt forbrug under hele træffet er 441 kr. pr. betalende gæst fra onsdag til søndag.
Ønsker i at få billige lunkne prips slæbt til Skagen i uge 29. :o))
Der bliver snakket om finanskrise, bør man ikke lige i denne situation købe øl leveret af byens foreninger(for at støtte deres flid), som der samtidig er betalt både moms og afgift af i DK. (Grundloven i et træf er vist at støtte den besøgende klub, ikke bare benytte sig af festen).
Tilsyneladende opdager ingen at de kolde øl er faldet til 10 fra 15 kr.
Derfor har vi bestemt fra bestyrelsens side.
Alle I gode kammerater vi deler vores hobby og hygge med, som ankommer på mc og får nummer på jeres racer samt smiler til Baronessen. I får lov at nyde jeres medbragte øl ( I moderate mængder). Til jer wonnabees i biler, det er mc træf…. Vi holder kontrol med om der kommer Øl ind fra bil P.pladsen. Det medfører bortvisning og registrering i vores øl smugler kartotek. :o))
Øl i teltområdet vil stadig koste 10 kr. stk. som for 18 år siden og som følge af finanskrisen.
Fra alle os der stadig ønsker et godt træf, medbring selv hyggen og det gode humør. Det skabes af jer selv. Vi kan kun skabe rammerne for en fest. :o)) Vejret er jo med os altid…
Bestyrelse Træf På Toppen
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 378
Håber dog vejret bliver bedre...
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Det er ikke mig der har æren for indlægget. Det er hentet fra en anden tråd, hvori bestyrelsen for TPT skrev omkring problematikken med medbragt øl. Jeg satte det blot ind her, for at besvare trådstarters spørgsmål.
Kan I have en god tur derop. Jeg mnå sidde over ;.(
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 55
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
Jeg deltager også på et par festivaller og kunne man bare få TPT priser der
Jeg glæder mig også som de mange forrige år jeg har været der, synes absolut stadig festen holder...
Så vi ses på toppen!!
maj 2006
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 46
For god ordens skyld skal jeg lige præciserer :
Vi har stillet spørgsmålene netop for IKKE at gøre noget forkert, men informationerne på hjemmesiden var åbenbart ikke skåret tilstrækkeligt ud i pap for os " svævende og uvidende " .............
Selvfølgelig kommer vi på mc ! ....
Og vi har selv været indvolveret i arrangementer som disse og ku8nne da ikke i vores vildeste fantasi forestille os at komme med et mindre bryggeri i hverken bus, kassevogn, stationcar, trailer eller andet. til dem, som gør sådan noget : må jeres ende klø og armene være for korte !
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
træf på toppen