Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Road Race
  • #1   21. maj 2009 Man behøver ikke at være meldt ind i en klub. Det gør nogle ting nemmere
    , men ikke et must. Det er nok nemmest for dig at køre til Sverige og køre på banerne derovre.. Ellers er der baner syd for grænsen.
    Held og lykke med det..:-)

• #2   21. maj 2009 skal man ikk ha en form for bevis eller noget?:P og hvor kan jeg se tider træningsdage fra de forskellige baner?

• #3   21. maj 2009 du skal have licens hvis du skal køre "race", men tror det mest normale er trackdays, fx hos racing4fun, team trackday etc.

• #4   22. maj 2009 Hey !

som andre os nævner skal du overveje om du skal køre race eller trackdays? Race kræver license. men derfor kan man jo stadig være medlem i en RR-klub

hvis du ønsker at det skal være på trackday basis, vil jeg mene at flere klubber kunne give dig den viden og selskab du ønsker, der efterhånden mange der dyrker dette. Min egen klub MC-Sydsjælland i rønnede er en klub hvor vi dyrker Trackdays i storstil. ( især på de små svenske baner)men vi samtidig en klub for alle andre der måtte ønske det sociale sammenhold og køreturer i øst og vest. du skal være velkommen til at kigge forbi!

/ HANSI

Kommentér på:
Road Race

Annonce