589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Banedage med Sydskanes EMSE Banedage med Sydskanes EMSE

Hej, har endelig fået kigget lidt herinde og kan se at der er mange der søger banedage. Jeg vil da derfor opfordre jer til at kigge på www.sydskanesemse.nu
Og til jer der ikke kender os, er vi mc-forening i sydskåne, der arrangerer banedage fremfor alt på Sturup og Knutstorp (nogle år også Anderstorp).
Medlemmer har naturligvis fortrinsret til at booke sig til banedagene, men 2 måneder inden det enkelte arrangementet kan ikke-medlemmer booke sig til de resterende pladser.
Allerede nu kan alle tilmelde sig til en del dage på Sturup og på torsdag (d.30) åbner tilmeldingen til vores næste Knutstorps dag.
Det er forskelligt hvilke grupper der bliver kørt med de enkelte dage, men det kan ses under "kalender" på hjemmesiden. Nybegyndere opfordres til at starte i grøn.

Og ja, det foregår på svensk, men eftersom danskerne er godt igang med at erobre Skåne tilbage, har dansken nu også infiltreret visse foreninger;-) Info på hjemmesiden kommer også snart på dansk, og hvis der ellers er noget I synes er uklart, så er det bare at skrive til foreningen, så vil jeg svare jer:-)

Til sidst kan jeg tilføje at vi i foreningen ikke arrangerer banedage for kun at køre race, vi kører under mottoet ansvar, hensyn og omdømme, det er altså først og fremmest for at lære os at blive bedre motorcyklister og så selvfølgelig at have det sjovt:-) Der findes instruktører i alle grupper, og selvom det ikke er et kørekursus, så er det bare at spørge instruktørerne, hvis man vil have hjælp med sporvalg, køreteknik osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Banedage med Sydskanes EMSE

Annonce