412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Isle of Man.. Isle of Man..

Er der nogle der er interesseret i at tage en fælles tur til øèn over alle øèr jeg var der sidste år og det er det fedeste jeg har oplevet i mit "lange" liv :o)
Jeg vil gerne prøve at arrangere noget hvis der er nogle der gider give en hånd (måske helst nogle fra kbh området hvis vi skulle mødes osv) skriv så ser vi på det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Isle of Man..
  • #1   21. jan 2006 matin . søg i forum evt .
    jeg mener der er lavet en tur dertil .

• #2   22. jan 2006 Jeg vil meget gerne over og se løbet i 2007 hvis vi kan starte noget op nogen stykker.

Ninja jeg kan ikke finde andre i forumet, kun en lille snak der er gået i stå.

• #3   22. jan 2006 jeg har heller ikke kunne finde noget i forumet. og ja jeg er klar på at være med arrangør af en tur jeg kan høre de gutter der havde styr på tingende da jeg skulle der over hvem vi skal have fat i og hvornår vi bør starte med at arrangere så har vi lidt at komme igang med.. :o)

• #4   23. jan 2006 Ville være fint, det er første gang jeg evt. skal derover så jeg ved ikke så meget om hvordan man kommer igang.

Men jeg vil meget gerne se deres 100 løb næste år, men har hørt at vi skal være tidligt ude for at få plads.

Jeg har lige smidt dig på venne listen så vi kan finde hinanden smiley

Kommentér på:
Isle of Man..

Annonce