645 visninger
|
Oprettet:
Crosser {{forumTopicSubject}}
Jeg har stødt på en Honda XL600 fra engang i midt/slut 80'erne
Hvorfor er den model med denne ene cylinder, skabt med to kaburatore? Det kan jeg slet ikke få til at give mening.. Ikke noget jeg er stødt på - vel også et justerings arbejde man ikke selv kan?
Hvis nogle kunne forklare ideen bag, vil jeg blive klogere
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Mener det er for at gøre den mere "kørbar" dvs. lettere at håndtere og ikke så følsom på gassen, men er ikke sikker... På min er det i hvertfald så vidt jeg husker sådan, at den ene karburator åbner før den anden, når man drejer gashåndtaget. Herefter får det vacum der bliver skabt den anden karburator til at åbne helt op. Er dog som sagt ikke helt sikker i min sag...
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Tak skal i have !!
Crosser