{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

ang motor - V vs række {{forumTopicSubject}}

kan nogen sige mig hvilke forskelle der er på en række motor og en v motor når det kommer til effekt og "kørsel" ? er en række motor mere sportspreget?

jeg tænker på Hondas modeller CBR og VFR.. CBR'en kan tage flere omdrejninger og har dermed mere effekt selvom det begge to er 4 cylindrede motorer.. ? kan nogen forklare mig mere om dette emne ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang motor - V vs række
  • #1   16. nov 2005 v-4 maskinerne har et meget "bredt" moment områder dvs meget let kørt i f.eks. by, men også en markant anden gangkultur, nogle af vfr modellerne (mener jeg) helt op sidste år havde tandhjulstrukne knastaksler.

• #2   16. nov 2005 V motorene har et godt træk i forhold til en række 4, men de dør efter min mening alllt for hurtig ud hvor en 4 fortsætter hele vejen..

så min egen opfattelse af det efter div prøveture på begge slags cykler er at V2 lyder ganske ok men har altså kun et godt træk i mellemområdet og så lige i starten men dør ALT for hurtigt igen

og ja en 4 har måske std ikke såå meget træk som mange V2 i starten og mellemområdet men den skal nok tage ved senere hen ;o)

• #3   16. nov 2005 det skal lige siges, at jeg også mener at men ikke umiddelbart kan sammen ligne V-2 og V-4 maskinerne mht gangkultur V-4 er jævn og rolig hvorimod v-2 hugger meget mere, ligledes ved nedgearinger på en V-2 skal og accelration udaf sving skal man lige tænke over hva man gør så hjulet ikke enten blokerereller bare forsvinder!

• #4   17. nov 2005 ydelses mæsigt er der ikke den store forskæl. argumentet for en v4 kontra en række4 er at den fysisk fylder mindre.

• #5   22. nov 2005 Okay.. tak for jeres svar.. forestillede mig også noget i den retning.

Kommentér på:
ang motor - V vs række

Annonce