{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Hvad betyder advarselslampen?
Ved at klikke ind på https://www.tjekbil.dk/alt-om-bilen/udstyr/advarselslamper/ kan du blive meget klogere på, hvad de forskellige advarselslamper betyder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarselslampe på min gsxr600 K7 lyser
  • #1   23. aug 2008 Den skal lyse inden du starter... når du har startet skal den gå ud

• #2   23. aug 2008 ...og det gør den ikke smiley Den bliver ved med lyse, og den skriver "FI" lige til højre for på displaet.

Jeg var inde på et US-forum for Gixxere, hvor de skrev noget med at det kunne skyldes at udst.ventilen ikke åbnede helt, og at det var en typisk fejl.

• #3   23. aug 2008 ja det er dit inds system der er en fejl på . .

• #4   23. aug 2008 Ja eller fejl på magnetventilen på pairsystemet, den skal ha en modstand på 12 kohm

• #5   23. aug 2008 Hej Tobias
    Har selv en gsxr600, med nøjagtigt samme problem....og ja det er udst. vent. der er i udu....den er kun lavet med med et lille nylonhjul, så den går ret nemt i stykker... jeg går lige nu og venter på en ny til min. og min mekker har bare taget vent ud og frakoblet relæet, der sidder oppe under din passagerskal bag på....(sidder i højre side, næsten ude ved blinklyset... og begge stik skal af). så lige nu står min exupventil fuldt åben....ikke noget der gør noget, andet end at den ikke har lige så meget bundtræk.... men ventilen skal enten drejes til fuldt åben, eller pilles af, inden relæet pilles fra. Ja det er åben bart et kendt problem på denne model.... så mon ikke de får lavet noget der kan holde på den snart...ellers vil der jo blive ved at komme reklamationer på det her ...hehe. mvh.Dennis

• #6   23. aug 2008 Køb forrørerne og en O2 eliminator til den ellers fede potte du har på... Lav de originale forrør når du får tid og penge. Så får du også noget effekt ud af det oveni hatten.

• #7   23. aug 2008 Dennis: Tak for svaret. Så kan jeg godt trille op til forhandleren mandag uden at være bange for at den går i stykker smiley

Jesper J: Tomme svar fra tomme hoveder...

• #8   24. aug 2008 Jesper J:
    Undskyld, misforstod dit svar smiley Du ved, man får tit kommentarer som f.eks "der står Suzuku på tanken", så jeg misforstod dit svar.

Men jeg har stadig 1 års garanti på cyklen, er det ikke bare at køre op til forhandleren mandag og få ham til reparere den ?

Kommentér på:
Advarselslampe på min gsxr600 K7 lyser

Annonce