582 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Krumtaphusudluftning Krumtaphusudluftning

Hej - min GN 250 er pludselig begyndt bruge olie - der kommer ikke blå røg ud af udstødningen, men der er så meget olie i luftfilteret at det drypper fra det (via en slange der er monteret på det. Det lugter jo væk af at olien suges op i luffilteret via krumtaphusudluftningen - men hvorfor gør den pludselig det ?? - jeg har hverken kørt kortere, længere sløvere eller hurtigere end jeg plejer.

Nogle der har gode ideer ???.

vh Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krumtaphusudluftning
  • #2   6. nov 2005 Hej - jeg har ikke fyldt olie på overhovdet i de 2000 km jeg har haft cyklen, den står stadig ca midt imellem "mærkerne" i glasset. MEN DEN HER KRUMTAPHUSUDLUFTNING - er det ikke polulært sagt bare et hul fra motoren op i luffilteret, der udligner trykket når stemplet kører op og ned ???.

vh

Lars

• #4   6. nov 2005 Du er sgu da ikke tabt bag en vogn smiley - faktisk faldt jeg med den på en græsplæne og den nåede vel at gå 10 sek på siden inden jeg fik den slukket - så det lyder da til at være grunden.(den drypper heller ikke mere)

Jeg prøver dit råd nummer 2, næste weekend hvor jeg alligevel skal gør den vinterklar.

God søndag aften

Lars

Kommentér på:
Krumtaphusudluftning

Annonce