{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

honda cb750F bol d'or hoster over 5000 {{forumTopicSubject}}

ja.. min nyindkøbte elskling hoster kun når den når op på 5000 rpm. det er højest sandsynligt noget med vacuum spjældene. og jeg tror den får for meget benzin.. nogen med et godt tip?

desuden kører den kun på 3 cyl. jeg har dog ikke en tændrørsnøgle her så jeg kan undersøge hvad der er galt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda cb750F bol d'or hoster over 5000
  • #1   20. jul 2008 Skal en Honda ikke gøre det ??

• #2   20. jul 2008 prøv pild en tænderørshæt af mens den er startet...........så kan du finde ud af hvilken cylinder den ik går på, når du kommer til den der er defekt, vil du ik kunne høre forskel smiley

• #3   20. jul 2008 Klaus P. har jeg gjort. det er cyl 3 fra venstre der ikke kører.. det gøres også nemt ved at konstateret hvilket udstødningsrør der ikke bliver varmt smiley

• #4   21. jul 2008 tro også bare du skal starte med at få dig en tændrørsnøgle og tjekke dine tændrør som det første....... du kan købe en i thansen ....

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1954505579&n=-1514325564

mvh

• #5   21. jul 2008 jepper.. ja det har jeg overvejet..

jesper.. nej der er tænding på den cyl! havde ellers overvejet det smiley

mit største problem indtil jeg får taget det tændrør ud er heller ikke at den kører på 3 cyl. men at den ikke kan tage omdrejninger og ikke rigtig trækker ordentligt (selvfølgelig delvis pga den ikke kører på alle 4, men også fordi den ikke rigtig går helt perfekt) ham jeg købte den af sagde at den går bedre og bedre jo mere den bliver brugt..

• #6   21. jul 2008 Min gør det samme efter der er kommet nyt udstødning på. Skal dyses om når min MC mekker kommer fra ferie. Så det kan være dyserne og jystering af karburator.

• #7   21. jul 2008 måske platiner der skal indstilles... hvis den har platiner...

• #8   22. jul 2008 ingen platiner, elektronisk tændig. men ja jeg tror nu også det er en justering af karbs smiley

• #9   22. jul 2008 Min gør lidt det samme, den hoster og hakker lidt når jeg vrider ørerene på den 2. og 3. gear, men det går dog over igen efter nogle sekunder. I går gjorde den det dog ikke, så jeg ved ikke om det er fordi den bare har skulle køres lidt til, den har stået opbevaret en del tid inden jeg fik den, og jeg har ikke kørt det store på den endnu, max 500 km.

• #10   25. jul 2008 således. nu kører hun meget bedre, det lader til det var en løs forbindelse ved stikket oppe ved tændspolerne.. så nu fyrer hun på alle fire. indtil hun når 8500 rpm. men det er også fint nok til mig smiley

hun er jo en gammel dame.

nogen der har prøvet at skifte kobling på sådan en? for nu hvor den går ordentligt fedter den noget ved gearskift hvor hun skal bestille noget

Kommentér på:
honda cb750F bol d'or hoster over 5000

Annonce